trancedanne Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Tjena, tänkte köpa detta ljudkort och vet att den har några år i nacken men funkar den bra fortfarande? Eller ska man köpa en nyare version och i såna fall vilken? Jag använder cubase 3 själv. Mvh Danne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Det är ett bra kort som kommer att funka fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 definitivt!! har ett sånt i en pc! funkar galant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancedanne Postat 25 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2006 tack grabbar för svaren, precis vad jag ville höra 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 tack grabbar för svaren, precis vad jag ville höra 😄 bra det..😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Kan bara tillägga att det är det mest stabila kort jag hittills använt i min PC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Håller med! Några år på nacken är inte alltid en nackdel. Ruskigt stabila drivrutiner, väl testade och optimerade. Mitt funkar kalas.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.