Rabieshund Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: Underwater Dance # ARTIST/GRUPP: Martin Wiklund # GENRE: Klassiskt/piano # LÅTLÄNGD: 3:49 # KOMPOSITÖR: Martin Wiklund # PRODUCENT: Martin Wiklund # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 5,25 mb # STATUS: Färdig demo # LÅTNAMN: Struggling to Maintain Presence # ARTIST/GRUPP: Martin Wiklund # GENRE: Klassiskt/piano # LÅTLÄNGD: 1:01 # KOMPOSITÖR: Martin Wiklund # PRODUCENT: Martin Wiklund # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 1,40 mb # STATUS: Färdig demo Låtarna finns att lyssna på/ladda ner här: http://www.myspace.com/martinwiklund Detta är två av de pianolåtar jag är mest nöjd med. Kommentera gärna! Kritik godtas såklart, även om jag inte kommer göra några ändringar. Den första är rätt ny medans den andra är snart ett år gammal. Enjoy. 😱 Redigerat 25 juni 2006 av Rabieshund
Sonefors Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 *Helt underbar musik... *Njuter, jag njuter... *Vackert och välspelat... Förlåt mig, men jag stör mig nå enormt på ditt "nick" och din bild eftersom din musik ger mig en annan bild av vem du är... Om du byter bild och namn så ska jag respektera dig till fullo 😄 Mvh Sonefors
Danabacken Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Förlåt mig, men jag stör mig nå enormt påditt "nick" och din bild eftersom din musik ger mig en annan bild av vem du är... Håller med där!
P-O Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Med det det nicknamnet trodde jag först du skojade med pianolåtar trodde snare att du var nån slags punkare där ser man he he! Nu till pianolåtarna snyggt som attan gillas här. 😄 Själv håller jag på och plåga mej att lära mej spela detta förträffliga instrument som piano.
Danabacken Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Lyssnade på Underwater Dance. Fantastiskt vackert!! Du har inte lust o ge mig lite pianolektioner? 😏 //Daniel
JoakimMelkersson Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja, kan bara hålla med. Verkligen grymt snyggt.
Rabieshund Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Tack så mycket. 😄 Och nej, jag har använt detta användarnamn i snart 4 år tror jag, så icke sa nicke! 😏
Danabacken Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Tack så mycket. 😄 Och nej, jag har använt detta användarnamn i snart 4 år tror jag, så icke sa nicke! 😏 ...men bilden måste du göra dig av med.
Rabieshund Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 (redigerat) Men den är ju så personlig.. 😏 Ok då, jag kan byta. Men då måste jag göra en ny först. :] Redigerat 25 juni 2006 av Rabieshund
Pluffo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 (redigerat) Snyggt! Gräjt! Riktigt skönt! Men jag stämmer in i den övriga kören. Byt nick och bild för sjutton gubbar ( Hmm...Man kanske borde soppa utanför sin egna lilla dörr 😄😏 ) Redigerat 25 juni 2006 av Pluffo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.