Björn Olsberg Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 (redigerat) Under denna eftermiddag kommer vi uppdatera både serverprogramvara och kärnan i Linux-servern vilket kommer leda till någon omstart som varar under några minuter. Under den tiden kommer forumet att ligga nere. Uppdateringarna är rutinmässiga och görs endast för att forumet även framöver ska vara säkert. EDIT: Flyttad från Nyheter till Utanför ämnet. /admin Redigerat 21 juni 2004 av Olsberg
Carl_B Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Under denna eftermiddag kommer vi uppdatera både serverprogramvara och kärnan i Linux-servern vilket kommer leda till någon omstart som varar under några minuter. Under den tiden kommer forumet att ligga nere. Uppdateringarna är rutinmässiga och görs endast för att forumet även framöver ska vara säkert. 😮 NO!!! Va ska jag då sysselsätta mej med?! 😄 jobba kanske... 😲
ViktorDenStore Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 🙂 NO!!! Va ska jag då sysselsätta mej med?! 😄 jobba kanske... 😲 Hahaha 🙂 mm... det kan ju vara en idé 🙂 Under denna eftermiddag kommer vi uppdatera både serverprogramvara och kärnan i Linux-servern vilket kommer leda till någon omstart som varar under några minuter. Under den tiden kommer forumet att ligga nere. Uppdateringarna är rutinmässiga och görs endast för att forumet även framöver ska vara säkert. Men kommer allt att startas om, man behöver väll inte omregistrera sig oså? 😮
Carl_B Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Men kommer allt att startas om, man behöver väll inte omregistrera sig oså? 😲 Jopp.. allt försvinner... 😄😮
Björn Olsberg Postat 21 juni 2004 Trådstartare Postat 21 juni 2004 Nejnej, allt är som det var förut, databasen och alla filer finns kvar - det är bara en omstart av burken. Som att starta om Windows efter att ha installerat en uppdatering av Office. (fast i Linux behöver man inte göra det alls lika ofta)
tordA Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 😆 jobba kanske... 😎 vi som har semester då..... ? (jag kanske skulle plåta lite på ommöbleringen i studion?)
hammagrella Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Men kommer allt att startas om, man behöver väll inte omregistrera sig oså? 😆 Jovisst, och alla låtarna vi lagt upp kommer att försvinna, så det är bara på'n igen, in i studion pronto, Viktor!! 😎
Majken Postat 22 juni 2004 Postat 22 juni 2004 Det känns snudd på diaboliskt med planerade driftstopp. Det är ju ungefär som att man har en påse godis och känner sig äckelmätt, istället för att ge bort påsen till sin kompis så slänger man den. Vädligt dåig liknelse iofs, man blir aldrig så mätt att man inte orkar avsluta en påse godis. Men ni hajjar vad jag menar 😱 /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.