Finito Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 M-Audio Keystation 49e. Midi klaviatur M-Audio Fast Track usb interface Shure SM 57 mikrofon giulietti knapp dragspel min fina yamaha gitarr med mikrofon Och min bärbara dator med ProTools 7 M-Powered och reason 3.0 ska jag ta med mig till stugan. dricka några öl sitta på terassen se på solnedgången och spela in några låtar ska bli intresant att se vad det blir. allt förutom dragspel mic och gitarr är nyinköpt bara för att kunna spela in varsomhelst. Laddar upp resultatet efter min resa så får ni höra vad det blev av det hela 🤪 måsar som skränar och öl som flödar i bakgrunden men vad kan vara mer sommar än det 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 M-Audio Keystation 49e. Midi klaviaturM-Audio Fast Track usb interface Shure SM 57 mikrofon giulietti knapp dragspel min fina yamaha gitarr med mikrofon Och min bärbara dator med ProTools 7 M-Powered och reason 3.0 ska jag ta med mig till stugan. dricka några öl sitta på terassen se på solnedgången och spela in några låtar ska bli intresant att se vad det blir. allt förutom dragspel mic och gitarr är nyinköpt bara för att kunna spela in varsomhelst. Laddar upp resultatet efter min resa så får ni höra vad det blev av det hela 😉 måsar som skränar och öl som flödar i bakgrunden men vad kan vara mer sommar än det 🙂 det låter skitgött!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mp3chrille Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Det låter som en perfekt resa med ett perfekt mål...mmmmmmmmm gött Det skulle vara intressant att höra resultatet 😛 Ha det bra/Chrille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 ah va trevligt, själv måste man sitta inne å mixa, när solen steker utanför och bara lockar en ut! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 ah va trevligt, själv måste man sitta inne å mixa, när solen steker utanför och bara lockar en ut! 😏 sol??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.