mickemusik Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 LÅTNAMN: pop ARTIST/GRUPP: Micke L Steffe N GENRE: Pop LÅTLÄNGD: ca 3:20 KOMPOSITÖR: Micke L Steffe N PRODUCENT: Micke L Steffe N EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,83MB STATUS: Demo Hej! Jag å min polare gjorde en låt inatt. Vill ha lite feedback,, Tackar! steffemickepop.mp3
spaceman Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Början är i Bert anda men när sången kommer så sjunker låten i sann Titanic anda. Gjorde ni låten i fyllan på midsommarafton ?
mickemusik Postat 24 juni 2006 Trådstartare Postat 24 juni 2006 japp,,,i fyllan blev den gjord,,=) Min polare som sjunger,, han är ingen musiker men jag tycker han gör det bra ändå.
Tokai Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 (redigerat) Texten Ha-Ha-Ha-Ha Lågbudget vad gäller också den musikaliska biten. N Sedaka gjorde bättre grejer på 60-talet. Tror att herrana tyvärr inte är på fyllan utan att detta tyvärr är en nyktert inspelad låt som hamnar i glömska tämligen omedelbart, i alla fall hos mig. Tillägg: jaha det var på fyllan ändå. Är låten nån slags parodi? Redigerat 24 juni 2006 av Tokai
mickemusik Postat 24 juni 2006 Trådstartare Postat 24 juni 2006 Texten Ha-Ha-Ha-HaLågbudget vad gäller också den musikaliska biten. N Sedaka gjorde bättre grejer på 60-talet. Tror att herrana tyvärr inte är på fyllan utan att detta tyvärr är en nyktert inspelad låt som hamnar i glömska tämligen omedelbart, i alla fall hos mig. Tillägg: jaha det var på fyllan ändå. Är låten nån slags parodi? Parodi,,,hehe ja det blev bara en kul grej. Men vi hade skit kul,,=) Rosa moln,,=)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.