peterthegreat Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: I will stare into your eyes # ARTIST/GRUPP: Peter Eriksson # GENRE: Thrash Metal # LÅTLÄNGD: 1:48 # KOMPOSITÖR: Peter Eriksson # PRODUCENT: Peter Eriksson # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 1,62 # STATUS: Solot e som sägs nedan mycket improvisation så man skulle kunna kalla det en skiss. Ett litet solo som jag först la grunderna till gör att sedan improvisera resten. 😳 Massa småtabbar lite här och var men jag var tvungen att spara för att inte glömma bort hur grunden skulle gå. Hur e ljudkvaliteten och det? Nått jag borde ändra? Peter_Eriksson___I_will_stare_into_your_eyes.mp3 Redigerat 24 juni 2006 av peterthegreat
JimmyN Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Jag gillar vissa delar skarpt då det öser hårt och sitter som ett smäck mot kompet och sammanhanget men allt för många gånger så låter det just improviserat med en del missar. Med en del slipning också kanske ännu mer planering istället för improvisation så blir det kalas Peter!
peterthegreat Postat 24 juni 2006 Trådstartare Postat 24 juni 2006 Tack så mycket. 😉 Jag tänkte ta fram slipmaskinen lite senare idag så får jag se om det blir en ny uppladdning av låten senare ikväll. 😎
Krokodil Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 Låter bra. Mer jobb på solot vill jag dock se 🙂 Finns ju potential! Men vad gör synthen i introt där? Låter föga metal, åtminstone i mina öron. Bra jobb
peterthegreat Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Tackar. 🙂 Får jobba mer på solot och ska fixa ett annat intro. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.