Christofer Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Nån som har en aning om var man kan få tag på lite videos där han lirar solo eller bara visar vad han går för? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Vinne Paul vids på Youtube 64 hits, hoppas det hjälper! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 23 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 23 juni 2006 Vinne Paul vids på Youtube 64 hits, hoppas det hjälper! Tack men jag har redan kollat där...De var EN video på ca53 sekunder som var intresant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Sorry, det var nog allt jag kunde föreslå... såvida det inte finns någon köpvideo med honom i stil med "så här spelar du...". Det är ju inte helt ovanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 23 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 23 juni 2006 Sorry, det var nog allt jag kunde föreslå... såvida det inte finns någon köpvideo med honom i stil med "så här spelar du...". Det är ju inte helt ovanligt. De har jag inte kollat upp, tack för att du påminde mig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Jag tycker Jim Keltner är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 (redigerat) Jag tycker Jim Keltner är bra. Precis! Snyggt inlägg där det snackas om/tillägnas Vinne Paul! VÅP!!! 😮 Redigerat 24 juni 2006 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Hoppas det finns ett helvete där Nathan Cole brinner för evigt. Idioten som förstörde radarbröderna Abbots otroliga bluesmetal!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 kolla in alla deras turnéfilmer!! en polare till mig har alla på dvd..skön tittning!!! 🙂 bäst är vulgar video, altså från vulgar display of power!!! fest! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 24 juni 2006 Hoppas det finns ett helvete där Nathan Cole brinner för evigt. Idioten som förstörde radarbröderna Abbots otroliga bluesmetal!!! Håller helt och hållet med dig. 😱 Detta var den enda intresanta videon jag kunde hitta på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=jhVWuK7quCk...h=Vinnie%20Paul Hör kaggarna sjunga 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.