peppemannen Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Jag har fått för mig (jag vet inte hur) at virus c finns som VST plugg... Är det helt galet eller finns det en gnutta sanning i det? 😕
Carl_B Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Jag har fått för mig (jag vet inte hur) at virus c finns som VST plugg...Är det helt galet eller finns det en gnutta sanning i det? 😕 Finns som TDM på powercoreljudkorten..
peppemannen Postat 21 juni 2004 Trådstartare Postat 21 juni 2004 Ok, så det är vanguard man ska satsa på om man vill låta som en virus då med andra ord.
eckan Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Vem är svensk återförsäljare av Vanguard?? Och vad kostar det?
peppemannen Postat 21 juni 2004 Trådstartare Postat 21 juni 2004 svensk återförsäljare vet jag ej, men det e inte så dyrt.. runt 700 kr tror jag. (stod om det i senaste studio)
Carl_B Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Vanguard gör samma sak fast bättre och i vst-form. Tror jag knappast... Vanguards filter e ingen höjdare jämfört med virus... Vanguard går inte och kommer aldrig att gå att jämföra med en Virus. Punkt.
replicant Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 Virus B finns som VST plug för PowerCore och går då under namnet Virus|PowerCore, men då behöver du ett TC PowerCore kort. Finns även som TDM plug, och då behöver du ProTools hårdvara. Du kan få tag på PowerCore kort för ca 5000 om du shoppar runt lite, själva pluggen under 3 papp skulle jag tro.
Lindeberg Postat 21 juni 2004 Postat 21 juni 2004 (redigerat) Vanguard gör samma sak fast bättre och i vst-form. Tror jag knappast... Vanguards filter e ingen höjdare jämfört med virus... Vanguard går inte och kommer aldrig att gå att jämföra med en Virus. Punkt. edit: jag är snäll Redigerat 21 juni 2004 av Disco Dan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.