Christofer Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 I september släpps AUDIOSLAVEs tredje album "Revelations" genom Epic Records. Låtlistan: 01. Revelations 02. One And The Same 03. Sound of a Gun 04. Until We Fall 05. Original Fire 06. Broken City 07. Somedays 08. Shape of Things To Come 09. Jewel of the Summertime 10. Wide Awake 11. Nothing Left To Say But Goodbye 12. Moth 29 juni kommer bandet att spela in en video till förstasingeln "Original Fire".
Larsson Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 synd bara att det låter som att chris cornell håller på att skita på sig var gång han öppnar munnen nu för tiden.. förra skiva var inte alls rolig..så mina förväntningar är minst sagt låga!!.. 😎
Hellpig Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Ser fram mot det... tyckte senaste var ett kalasalbum!
brojd Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Synd att Chris planerar att hoppa av efter detta album bara. 😛
Neosus Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Synd att Chris planerar att hoppa av efter detta album bara. 🙂 Jasså? 😛
Larsson Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Synd att Chris planerar att hoppa av efter detta album bara. 😛 låter som en bra ide!! 😏
Overkill Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Är inte Chris Cornell han som var i SOundgarden? 😉
Who the fuck is billy Jo? Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Är inte Chris Cornell han som var i SOundgarden? 😛 Jo typ...eller jag tror de 😛
Torwald Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 (redigerat) Woah, ett nytt Audioslavealbum, det måste ju jag ha! Lätt värt att chansa på 😄 Och jo, det var Chris Cornell som var i Soundgarden förut. Jag gillade förra albumet, även om det första fortfarande äger mest. Jag håller med om att det självtitulerade albumet låter lite, som folk brukar säga, "the guys from Rage Against the Machine playing with the guy from Soundgarden", men jag kan inte påstå att jag tycker det är något negativt. 😛😛 EDIT: Det låter BRA när Chris Cornell skiter på sig 😄 Redigerat 8 augusti 2006 av Torwald
Martin Dahlberg Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Blir mycket intressant. Chris Cornell = gud. Han är dock inte i samma form som under Soundgarden-tiden. För er som inte har hört hans soloalbum "Euphoria morning"... lyssna på den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.