MJInc Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 * LÅTNAMN: exterior * ARTIST/GRUPP: Micke Jonsson * GENRE: synthpop * LÅTLÄNGD: 2:56 * KOMPOSITÖR: Micke Jonsson * PRODUCENT: Micke Jonsson * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4,1 MB * STATUS: Nästan klar? * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Är alla på resande fot en dags som denna eller finns det nån som har lust att lyssna å kommentera lite? 😳 Undrar lite av det mesta, funkar låten? Saknas nått, kan det bli bättre m.m. hipp happ //Micke...
Danabacken Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 🙂 Fin låt! Gullig på ett sätt. Dock lite För barnslig för mig. 🙂
MJInc Postat 23 juni 2006 Trådstartare Postat 23 juni 2006 🙂 Fin låt! Gullig på ett sätt. Dock lite För barnslig för mig. 😄 För barnslig? Nä nu jäklar får du förklara dig! 😠😏😄😄 trevlig midsommar! Nu lämnar jag också storstan! 😎 //Micke...
Fredrika Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 (redigerat) Är det sånt här som kallas Italodisco eller är det space music? EdI: Det får väl vara svensk italodisco i så fall... Redigerat 23 juni 2006 av Fredrika
MJInc Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Tror inte detta faller in under italodisco....eller är det någon expert på den genren som kan uttala sig? Finns det någon nyss hemkommen midsommarfirare som har lust att klämma ur sig en kommentar? //Micke....
Falk Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Hej MJInc 😉 Trevligt plipp plopp..bra syntljud..lite för "mjukt" för min del..låter som en blandning mellan Erasure+Italodisco a la 1980+dataspelsmellannivåmusik 😳 Lägg på lite sång+ös på lite med tyngre syntljud! Hur som helst håll liv i syntarna!
MJInc Postat 28 juni 2006 Trådstartare Postat 28 juni 2006 Jo grundiden har varit att få till nån form av sång på denna. Men det blir ett senare projekt när mitt hemmastudiorum tagit form. Låter nog både musik och sound bero tills dess.... ...och (mjukvaru)syntarna kommer aldrig att dö! 😳 //Micke...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.