Sundström (oregistrerad) Postat 20 juni 2004 Postat 20 juni 2004 Hejsan allihopa! Jag har haft en välfungerande "midiman Radium 61" men nu kan jag inte spela upp midi i logic(gold 6) med den. Jag har försökt konfigurera om klaviaturet i logic och och laddat ned senaste drivern till det men ingenting fungerar och jag kan bara inte förstå varför. Min utrustning: Mac G5, logic gold 6.3.1. Ljudkort: emi 6/2m. MIDIkeyboard: midiman Radium 61. Tack på förhand för alla möjliga tips! // MVH Björn Sundström.
tordA Postat 20 juni 2004 Postat 20 juni 2004 i PC'n brukar det vara en liten "box" som skall markeras för att välja ljudkälla både för in och avspelning. vet inget om mac men det kanske kan vara värt att gräva lite bland inställningar och kablar. lycka till !
Sundström (oregistrerad) Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Ja det vet jag och det är inga problem för mig att spela in audio, det är bara MIDI som krånglar för mig av någon anledning. (Med ljudkälla antar jag att du menar ljudkort vilken är valt). Men tack för tipset! vet du något annat man kan göra? Jag ju som sagt samma inställningar som förut vad jag vet och då fungerade allt perfekt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.