Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

äntligen efter år av slit har jag fått ut en låt...

Nu finns den dock bara att tanka hem i tre:s nät... men den kommer förhoppningsvis på radio/tv...

kolla in den alla ni som har tre om ni vill.

natacha peyres nya låt "wicked"

Jag och en snubbe skrev den (kristofer karlsson från falkenberg) och jag har proddat den... jag ville göra en klubbig prodd a la basement jaxx med en poppig melodi. Hade inte riktigt tänkt att en sådan artist skulle spela in den...

men ändå. Kul i alla fall. Nu kommer jag vara glad i en dag i alla fall...

ni som vill klaga på videon... det är inte jag som har gjor DEN 😉

Redigerat av pennudd
Annons
Postat

thx... 😉

nu är inte alla många tusenlappar jag har lagt ut på musiken helt bortkastat rent ekonomiskt i alla fall... även fast den kanske inte drar in så mycket så går jag inte riktigt lika mycket minus...

Postat (redigerat)

Och om man inte har 3 och ändå vill lyssna? 😉

Får man fråga vad det ger för pengar?

edit: grattis, förresten! 😄

Redigerat av hackeman
Postat

vet inte vad det blir för pengar... det beror ju på hur mycket den säljer...

vet inte var den går att få tag på...

prova www.tre.se

Postat

Gratulerar! Vi får hoppas att det går bra för den låten så att du får fler uppdrag i framtiden, kanske med lite mer hrm intressanta artister. 😉

😄

Men grattis som katten!

Postat

Den absolut första sekunden i klippet låter fräckast. Blir nyfiken på hur det låter precis innan 😄

Tänkte köpa videon bara för att sponsra dig 😉 men jag är jättedålig på det här med att orka gå igenom en registreringsprocess bara för att slösa en tia.

Vem är tjejerna? Eller det borde man veta utan att fråga?

Postat

det är två dokuspåpa kändisar.... Vet inte om dominique är det... Men jag tror Natacha var med i paradise hotel eller nåt sånt..

jo... det är extremt spännande precis före refrängen 😉

nä... la på en liten ljudeffekt bara som jag tyckte passade. Inte så märkvärdigt...

Postat

Verkligen kul att höra, jag önskar dig all lycka o hoppas den säljer bra!

Postat

Kul! Grattis!!!!!!!!!!!!

Postat

Det är stort! Jättestort grattis!

Hur har du gått till väga för att få den publicerad? Skulle vara intressant att veta ifall man någon gång skulle hamna i samma sits.

Postat

Tackar...

för 4 år sedan råkade jag träffa en A&R genom en gemensam bekant. Jag skickade lite låtar till honom... som blev rejält sågade 😳

Men jag fortsatte att skicka låtar och alleftersom mina låtar blev bättre så gjorde han mer och mer...

Till sist blev jag signad och så fick han ut den här... förhoppningsvis blir det fler...

Så det är pga. envishet som jag fick ut den här.

Postat

Grattis!! (Känns som ett utslitet ord i den här tråden)

Får man fråga vilket förlag/skivbolag du skrivit ditt feta kontrakt med.

/J

Postat

Annars kan man knycka adressen från Musicbrigades hemsida, välja Öppna URL i Windows Media Player och klistra in adressen där...

mms://stream.musicbrigade.com/eu/EM7/streamRoot/300/MB_14751_300_TR_A12229T40257_30_90.wmv?args=334151424B557A3868755A6D6F2B7869785749396174594766736A70567933774E515335524

C435454736B355744764E5867653038513D3D

Postat
Betyder detta att du kommer att ligga med Natacha? 🙂🙂

Jag hoppas att han slipper denna styggelse! Om jag hade blivit tvingad till en sådan akt hade jag nog varit tvungen att gömma mig i en jordhåla för resten av mitt liv!!

Sorry for o.t. men jag var tvungen... 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.