Thimmie Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Hej, hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Jag tycker att man ska hålla käften tills man skrivit minst 1500 inlägg... 🙂 Men va f-n, det är ju ingen som bryr sej ändå... 😱 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 25 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2006 (redigerat) tillbaka från midsommarfirande. hegobald, hackeman, pazo, 91:an, sonnert, soundborn, fredasp, drhans, pwayne, valdez, dark of light, umemagnus, phobos, hellpig, lådan, lynox, mrphil, nexustwins, thimmie, lilleman och ni andra. tack goa männskor för ett varmt välkomnande och glada tillrop. Redigerat 25 juni 2006 av Itzhak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Inlägget har redigerats av Itzhak kl. 25 June 2006, 22:09 Bakfull? Taskig stavning!? Ha det gôtt nu! (och schkåål tammetusan.. Få se nu.. förresten??? Är det olagligt att dricka finfin HB i Sverige, eller att köpa den? Jag har i alla fall fått den gratis 😛) Gör jag nåt olagligt just nu 🙂 ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 25 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2006 Är det olagligt att dricka finfin HB i Sverige, eller att köpa den? Jag har i alla fall fått den gratis 😛) Gör jag nåt olagligt just nu 🙂 ??? ja, det är fortfarande olagligt att knarka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Jaaha Men knarkar gör jag då rakt inte då.. Bara njuter av lite goda groggar.. För att knarka krävs det väl minst mariuana eller hasch eller nåt liknande va? eller är vanligt hederligt HB knark också numera? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 25 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2006 Jaaha Men knarkar gör jag då rakt inte då.. Bara njuter av lite goda groggar.. För att knarka krävs det väl minst mariuana eller hasch eller nåt liknande va? eller är vanligt hederligt HB knark också numera? 😲 nä, men då kan du känna dig lugn serru. grogga på och gör det med välbehag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hype Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Det finns bara ett orginal här och det e du Itzhak! =p Keep up the good work! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 Det finns bara ett orginal här och det e du Itzhak! =p Keep up the good work! =) det var trevliga ord. tack för hälsningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Välkommen! 😄 Gillar både din avatar, din signatur och dina inlägg. 😏 Ha det gött Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 29 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2006 Välkommen! 😉Gillar både din avatar, din signatur och dina inlägg. Ha det gött Mvh / djonas tack för det. jag har lite svårare för din närvaro. mitt gitarrspel kändes mycket bättre innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 29 juni 2006 Dela Postat 29 juni 2006 Hej din gamle galosch! Eller hur stavas det? "Ja, visst stavas det." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Go fortsättning! " Å här sitter jag mitt i ett Crecendooo...." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
danieel Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Om man ska ha skrivit 1000 meddelanden innan man presenterar sig, hur många ska man då ha skrivit för att få säga "Välkommen till forumet!"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Hej och välkommen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.