Itzhak Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 hej itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om. jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny. gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band. en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik. jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Klokt val av inlägg 1000 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hej veteran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Tja...välkommen i efterhand... Gilla den akustiska gitarrlåten med unpluggedkänsla du hade för några månader sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Välkommen till forumet är väl inte rätt ord till en veteran 🙂 Vem är det på avataren, är det du? I alla fall en nuna man blir glad av att se! 😠 och var har du fått ditt svårstavade namn ifrån, kan man passa på och fråga när man ändå är i gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Grattis till att fylla 4siffrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 (redigerat) hej på dig din gamle get... 😛 Grattis på 1000-inläggets dagen! 😄 🙂 😠 Redigerat 21 juni 2006 av X-enon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HONUNG Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 nu kan han inte svara för då stämmer inte 1000 längre 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Välkommen till forumet är väl inte rätt ord till en veteran 😛 Vem är det på avataren, är det du? I alla fall en nuna man blir glad av att se! 🙂 och var har du fått ditt svårstavade namn ifrån, kan man passa på och fråga när man ändå är i gång! Har du inte sett Hipp Hipp din tok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 welcome anyway..... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 21 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2006 tack goa människor för det varma välkomnandet. här kommer jag nog att trivas. 91:an, du får en egen länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Shit påmfritt!!! Jag trodde att du blivit lack och skulle dra från forumet då jag såg din trådtitel 😉 Men nu ser jag ju.. Grattis till 4 siffror ju 😉 Jag passade på att fira mina 2000 men att fylla år samma dag.. Skriv 1000 till bra inlägg i samma anda som tidigare nu.. och ha en trevlig midsommar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Härligt. Skitnödiga kommentarer gillar vi (eller jag iaf). 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 itzhak gilllar vi 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 tack goa människor för det varma välkomnandet. här kommer jag nog att trivas. 91:an, du får en egen länk Jössesligen, pinsamt med sånt avslöjande av okunnighet inom allmännbildningen! Att jag jag inget visste om Hipphipp får jag skylla på att jag nästan aldrig ser TV. Dom sänder ju när man stängt in sej och har som roligast i sitt krypin till musikstudio. Var förresten i Budapest för några veckor sen, kommer du därifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 hej itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om. jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny. gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band. en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik. jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet. Hotar du mig? 😆😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 (redigerat) hej itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om. jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny. gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band. en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik. jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet. Hotar du mig? 😆😆😄 😆 Du skulle ju skriva en riktig meningslös kommentar Itzhak! ...😱 Redigerat 22 juni 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 du, fuska, det gör vi väl alla med vår musik? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Även jag är stolt att säga att jag haft Hokey under den tiden det var mode. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny. Jag var redan omodern när hockey-frillan kom 😳 Så från en äldre medlem till en yngre veteran: Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Tjenare! Ja, dig har jag ju sett här ett antal ggr.. 😉 ..och för det mesta med bra inlägg i trådarna... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Hejs, hejs, nygamling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Säga välkommen, känns väl lite out of date, men god fortsättning iaf 😕, herr Skenström / Magnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 tjappåre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Hej! 😕 (Och för er som inte sett HippHipp så är det verkligen att rekommendera!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 jag som trodde jag redan hällsat dig välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Istället för välkommen får man väl säga god fortsättning... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPhil (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 hej itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om. jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny. gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band. en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik. jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet. Välkommen! Vissa har stött på dig?? Känns lite som trakasserier eller? Måste stävjas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 (redigerat) Ojdå, jag som trodde att jag presenterade mig sent vid 200 inlägg ^^ 😳 Edit: oj glömmde visst att säga hej 🙂. Redigerat 22 juni 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.