Jump to content
Annons

Itzhak säger hej


Itzhak

Recommended Posts

hej

itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om.

jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny.

gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band.

en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik.

jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen till forumet är väl inte rätt ord till en veteran 🙂 Vem är det på avataren, är det du? I alla fall en nuna man blir glad av att se! 😠 och var har du fått ditt svårstavade namn ifrån, kan man passa på och fråga när man ändå är i gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen till forumet är väl inte rätt ord till en veteran 😛 Vem är det på avataren, är det du? I alla fall en nuna man blir glad av att se! 🙂 och var har du fått ditt svårstavade namn ifrån, kan man passa på och fråga när man ändå är i gång!

Har du inte sett Hipp Hipp din tok!

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit påmfritt!!! Jag trodde att du blivit lack och skulle dra från forumet då jag såg din trådtitel 😉 Men nu ser jag ju.. Grattis till 4 siffror ju 😉 Jag passade på att fira mina 2000 men att fylla år samma dag..

Skriv 1000 till bra inlägg i samma anda som tidigare nu.. och ha en trevlig midsommar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

tack goa människor för det varma välkomnandet. här kommer jag nog att trivas.

91:an, du får en egen länk

Jössesligen, pinsamt med sånt avslöjande av okunnighet inom allmännbildningen! Att jag jag inget visste om Hipphipp får jag skylla på att jag nästan aldrig ser TV. Dom sänder ju när man stängt in sej och har som roligast i sitt krypin till musikstudio.

Var förresten i Budapest för några veckor sen, kommer du därifrån?

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om.

jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny.

gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band.

en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik.

jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet.

Hotar du mig? 😆😱😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om.

jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny.

gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band.

en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik.

jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet.

Hotar du mig? 😆😆😄

😆

Du skulle ju skriva en riktig meningslös kommentar Itzhak! ...😱

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny.

Jag var redan omodern när hockey-frillan kom 😳

Så från en äldre medlem till en yngre veteran: Välkommen! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
hej

itzhak kallar jag mig för -vissa har redan stött på mig på forumet. jag älskar skitnödiga kommentarer och att skriva folk på näsan. ibland erkänner jag att jag inte vet vad jag pratar om.

jag är tillräckligt gammal för att ha haft hockeyfrilla och samtidigt varit modern: mina första tryckare dansade jag då "forever young" fortfarande var ny.

gitarr har jag spelat sedan -88 och under många år gjorde jag det ganska flitigt. många påstår att jag sjunger bra. jag fuskar på en massa olika instrument, men spelar inte längre i något band.

en av de roligaste sakerna jag vet är att spela in akustiska versioner av gamla bortglömda hits, men jag lyssnar väldigt sällan på musik.

jag har skrivit 1000 inlägg här på forumet.

Välkommen!

Vissa har stött på dig?? Känns lite som trakasserier eller? Måste stävjas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...