Vendetta Postat 26 juni 2004 Trådstartare Postat 26 juni 2004 Okej! låter jättebra det här ju... Men vilken midi-synth sak man då försöka få tagg på? Något som kan reommenderas? och vart kan man finna denna?
Jazzman Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 Det kan alltid vara bra att åka in till nån musikaffär för att prova och fråga.. bor du i stockholm?
Jazzman Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 Okej, men då har jag ingen aning tyvärr. Kan bara lite i Stockholm.. men det borde ju inte vara så svårt att hitta nån affär 😄
Vendetta Postat 26 juni 2004 Trådstartare Postat 26 juni 2004 Njae, man kan ju kolla runt lite efter något begagnat elelr så, såd et löser sig nog... Men finns det ingen som någon kan rekommendera?
Jazzman Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 YAMAHA PSR-275 ska vara en ganska bra nybörjarkeyboard med 480 ljud och någon typ av inbygd musiklärare.. hur den funkar har jag ingen aning om.. Yamaha psr-275 Sen kan du ju alltid kolla runt på vendolin efter begagnat.
Vendetta Postat 26 juni 2004 Trådstartare Postat 26 juni 2004 Tack ska du ha! Du har gett mig precis den hjälp jag letat efter 😄
Vendetta Postat 26 juni 2004 Trådstartare Postat 26 juni 2004 Hmm... Har inte hittat den på något ställe alls faktiskt... Skall dock till Stockholm om en vecka...Hmm..
Pluffo Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 YAMAHA PSR-275 ska vara en ganska bra nybörjarkeyboard med 480 ljud och någon typ av inbygd musiklärare.. hur den funkar har jag ingen aning om.. Yamaha psr-275 Sen kan du ju alltid kolla runt på vendolin efter begagnat. Hur låter ljuden i den där burken? Är det någonting att ha eller kommer folk bara att skratta åt ens alster?
Jazzman Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 Finns bl a på musikpunkten i stockholm. Sen kan du ju alltid sätta annonsbevakning på vendolin..
Jazzman Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 YAMAHA PSR-275 ska vara en ganska bra nybörjarkeyboard med 480 ljud och någon typ av inbygd musiklärare.. hur den funkar har jag ingen aning om.. Yamaha psr-275 Sen kan du ju alltid kolla runt på vendolin efter begagnat. Hur låter ljuden i den där burken? Är det någonting att ha eller kommer folk bara att skratta åt ens alster? Har väl testat den nån gång.. den låter helt okej.. tänkte väl att det mer är en burk att leka med än att skratta åt 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.