Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: I'm into Audible

* ARTIST/GRUPP: Audible

* GENRE: House

* LÅTLÄNGD: 4:39

* KOMPOSITÖR: Audible

* PRODUCENT: Audible

* INSPELNINGSÅR: 06

* FORMAT: MP3

* STORLEK: 6,40 MB

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK:

Redigerat av audible
Annons
Postat (redigerat)

Snyggt. Var lite tveksam till detta i början av låten då allt var dränkt i kompressor, och inget riktigt intro, men sedan när den komigång var den helt okey!Inget otro heller men det är ju en skiss så körpå🙂

Redigerat av Lådan
oakleaf (oregistrerad)
Postat

Tyckte det svängde friskt om denna. Härligt friskt.

Nu sitter jag med lurar på jobbet som inte är av bästa kvaliteet, men undrar om det inte låter lite burkigt. Visst det är mycket kompressor som jobbar, men det är väl bara som det ska i sånt här. Tror på att finslipa balansen på ljuden lite och jobba fram ytterligare lite krisp. För jag gick f#n igång på den här... blev sugen på att stuffa lite, och med ännu lite mer jobb så tror jag du har nåt speciellt.

Kör hårt!

Postat

Astufft. Vågat med så mycket filtreringar utan reverb, låter sådär schysst instängt. Sen tycker jag du kan renodla allt lite mer, enklare rytm, mindre bröt, en aning cleanare mer genomtänkt mix kanske. Blir lite för mycket ljudmatta som det är nu tycker jag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.