audible Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: I'm into Audible * ARTIST/GRUPP: Audible * GENRE: House * LÅTLÄNGD: 4:39 * KOMPOSITÖR: Audible * PRODUCENT: Audible * INSPELNINGSÅR: 06 * FORMAT: MP3 * STORLEK: 6,40 MB * STATUS: Skiss * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 21 juni 2006 av audible
ThomasJ Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 (redigerat) Snyggt. Var lite tveksam till detta i början av låten då allt var dränkt i kompressor, och inget riktigt intro, men sedan när den komigång var den helt okey!Inget otro heller men det är ju en skiss så körpå🙂 Redigerat 21 juni 2006 av Lådan
oakleaf (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Tyckte det svängde friskt om denna. Härligt friskt. Nu sitter jag med lurar på jobbet som inte är av bästa kvaliteet, men undrar om det inte låter lite burkigt. Visst det är mycket kompressor som jobbar, men det är väl bara som det ska i sånt här. Tror på att finslipa balansen på ljuden lite och jobba fram ytterligare lite krisp. För jag gick f#n igång på den här... blev sugen på att stuffa lite, och med ännu lite mer jobb så tror jag du har nåt speciellt. Kör hårt!
tbruce Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Astufft. Vågat med så mycket filtreringar utan reverb, låter sådär schysst instängt. Sen tycker jag du kan renodla allt lite mer, enklare rytm, mindre bröt, en aning cleanare mer genomtänkt mix kanske. Blir lite för mycket ljudmatta som det är nu tycker jag.
ThomasJ Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 ja lite "renare" ljudbild hadde varit bra, låter som sagt lite instänkt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.