Itzhak Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 hur placerar man lämpligast sitt tusende inlägg? en småsur nedlåtande förolämpning till någon som inte tycker som jag? en välriktat "ja, precis" i någon tråd? starta en ny tråd om piratkopiering? kanske en demopost? eller säga till någon att sången bör sänkas? jag hade planerat en gallup, men det gick inte så bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 (redigerat) hur placerar man lämpligast sitt tusende inlägg? en småsur nedlåtande förolämpning till någon som inte tycker som jag? en välriktat "ja, precis" i någon tråd? starta en ny tråd om piratkopiering? kanske en demopost? eller säga till någon att sången bör sänkas? jag hade planerat en gallup, men det gick inte så bra. Hota någon! Redigerat 21 juni 2006 av Sonnert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ett enkelt, välriktat WORD vore kanske inte helt fel? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Bra alternativ... Faktiskt så bra att jag tycker du skall använda dem alla i en och samma post! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Det är ju bara att svara i denna tråden - och invänta alla grattisrop som kommer automagiskt efter det... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 21 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2006 tack för era goa förslag, ett hot är inte alls dumt. ska man kanske slå på stort och smäda en admin? claes, off-topicinläggen räknas inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 tack för era goa förslag, ett hot är inte alls dumt. ska man kanske slå på stort och smäda en admin? claes, off-topicinläggen räknas inte. Passa dig, vi har ögon överallt. 😠 (önskar vi åtminstone...). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 tack för era goa förslag, ett hot är inte alls dumt. ska man kanske slå på stort och smäda en admin? claes, off-topicinläggen räknas inte. Tänkte inte på det... 😠😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Kom igen.. jag vet att du vill skriva nånting riktigt meningslöst! kom igen, skicka iväg en smiley eller något 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Äh. Kasta datorn. 1000 inlägg. Då är det dags att lägga av och börja göra musik istället. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag tror du kommer drabbas av tuseninläggsnoja på allvar och helt enkelt sluta posta på andra ställen än i åfftoppik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 21 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 21 juni 2006 vallhagen... "tuseninläggsnoja" -vilket underbart och välbehövligt ord. flintan, ja. 4-siffrigt antal poster borde vara en väckarklocka för vem som helst (dags att ta itu med verkligheten?). soundborn, ja en smiley vore ett stilbrott och sätta något av jubileumsprägel på inlägget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 flintan, ja. 4-siffrigt antal poster borde vara en väckarklocka för vem som helst (dags att ta itu med verkligheten?). Man borde verkligen skaffa sig en hobby om man har så mycket som 1000 inlägg på ett forum... 😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Vad blev det nudå!! 😛 Berätta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Vad blev det nudå!! 😛 Berätta! Itzhaks medlemspresentation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 flintan, ja. 4-siffrigt antal poster borde vara en väckarklocka för vem som helst (dags att ta itu med verkligheten?). Man borde verkligen skaffa sig en hobby om man har så mycket som 1000 inlägg på ett forum... 🙂🙂 ska du säga... Jag som nästan har 14000 bara i ot i OT 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 (redigerat) Itzhak. När du presenterade frågan så var det ju redan ditt inlägg nummer 1001! Det borde ha varit inlägg nummer 999 åtminstone. Fira att du har den avatar du har? Redigerat 23 juni 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 flintan, ja. 4-siffrigt antal poster borde vara en väckarklocka för vem som helst (dags att ta itu med verkligheten?). Man borde verkligen skaffa sig en hobby om man har så mycket som 1000 inlägg på ett forum... 😎😆 ska du säga... Jag som nästan har 14000 bara i ot i OT 😱 å dra åt.... 14000.... det var ju mer än vad jag fick för min Volvo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.