Drik Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 (redigerat) Jag har uppdaterat min hemsida med lite info ang. lokas tävling som pågår. Skulle ni kunna hoppa in här: http://www.emortal.se och kolla att det funkar o så? Skulle även uppskatta era röster! 🙂 Tack på förhand 😄 Redigerat 21 juni 2006 av Drik
Linus Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 ...och för er som inte förstår Nekos kommentar, så är han alltså också en av finalisterna denna vecka. 😉
Drik Postat 21 juni 2006 Trådstartare Postat 21 juni 2006 (redigerat) Tycker alla ska passa på att rösta på Effete också, ruggigt bra låt! 😉 Redigerat 21 juni 2006 av Drik
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Man var tvungen att registrera sig och sån skit. Det gillar inte jag. Det går bort.
Per_a_55 Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Man var tvungen att registrera sig och sån skit. Det gillar inte jag. Det går bort. 😎 Hur kom du in härdå?
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Att registrera sig för att på lång sikt delta i ett forum och för att en gång klämma på en knapp kan inte jämföras.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.