Jump to content
Annons

En test


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

...det står även vad man har som karmauppgift i detta livet bl.a.

Jag t.ex. har som uppgift i detta livet att bättre förstå och hjälpa de som är svagare. Och det kan jag inte säga att jag gjort direkt...

😠

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som är födda samma dag, har alltså haft exakt samma tidigare liv. Testade ett par gånger - och de har inte ens brytt sig om att slumpa fram olika svar... Det är ju t o m sämre än horoskop... 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Och jag ska ta bort radioaktivitet och få folk att använda råmaterial bättre ??? 😉

Spännande!!

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

och få folk att använda råmaterial bättre

Då sätter jag mig ner och väntar din kommande bok "Hur man utnyttjar ljudfilerna i Audio Pool på bästa sätt, del 1"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får det inte att funka!!! 😄

Och jag tänker bli ännu gnälligare genom att påpeka att det heter ETT test, inte en test. 😉

Här får du:

Ditt tidigare liv:

--------------------------------------------------------------------------------

Det här kom jag fram till, du var kvinna i din tidigare inkarnation

Du är född någonstans i närheten av Sumatra troligtvis runt 475.

Ditt yrke var artist, magiger,medium.

--------------------------------------------------------------------------------

En kort bild av hur du var i ditt tidigare liv:

En naturlig psykologisk talang, du visste att utnyttja situationerna. Kallblodig och lugn i alla situationer

--------------------------------------------------------------------------------

Den läxa ditt tidigare liv har med sig:

De snälla, ensamma och osäkra personerna som finns överaltl - är ditt problem. Du måste lära dig att sluta bära andra och deras bekymmer.

--------------------------------------------------------------------------------

Om du inte kommer ihåg... så vad gör det om hundra år!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får det inte att funka!!! 😉

Och jag tänker bli ännu gnälligare genom att påpeka att det heter ETT test, inte en test. 😉

Här får du:

Ditt tidigare liv:

--------------------------------------------------------------------------------

Det här kom jag fram till, du var kvinna i din tidigare inkarnation

Du är född någonstans i närheten av Sumatra troligtvis runt 475.

Ditt yrke var artist, magiger,medium.

--------------------------------------------------------------------------------

En kort bild av hur du var i ditt tidigare liv:

En naturlig psykologisk talang, du visste att utnyttja situationerna. Kallblodig och lugn i alla situationer

--------------------------------------------------------------------------------

Den läxa ditt tidigare liv har med sig:

De snälla, ensamma och osäkra personerna som finns överaltl - är ditt problem. Du måste lära dig att sluta bära andra och deras bekymmer.

--------------------------------------------------------------------------------

Om du inte kommer ihåg... så vad gör det om hundra år!

Ähuumm....tack...eller...tror...jag...kanske...eventuellt...? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Lynxo: Om Pico vet dina födelsedata är det ok. Annars gäller svaret honom själv.

Det heter (enligt min uppslagsbok): det testet eller den testen. Sålunda kan både ett och en användas. I plural nyttjas ordet tester gemensamt.

Det mest frapperande med denna lilla test är att man hänvisas till ett liv för hundratals år sedan. Hmmm... är det tänkt att vara ett exempel på ett liv bara, ller har man haft semester från jorden under mellanperioden??

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo: Om Pico vet dina födelsedata är det ok. Annars gäller svaret honom själv.

Det heter (enligt min uppslagsbok): det testet eller den testen. Sålunda kan både ett och en användas. I plural nyttjas ordet tester gemensamt.

Det som skrämde mig mest var att han visste mitt födelsedatum överhuvudtaget... 😠

Jag har faktiskt aldrig hört uttrycket "den testet", tycker det låter skumt. Men står det i en uppslagsbok så stämmer det säkert.

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Jag har faktiskt aldrig hört uttrycket "den testet", tycker det låter skumt. Men står det i en uppslagsbok så stämmer det säkert.

😱

Hahaha...nä, "den testet" heter det aldrig. Antingen den testen eller det testet. Precis som det i obestämd form heter en test eller ett test.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Med mig funkar det inte heller!!! 😱

Detta är kanske ditt första liv?

Jag begriper inte varför vissa inte kan se länken.

Guds hand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt aldrig hört uttrycket "den testet", tycker det låter skumt. Men står det i en uppslagsbok så stämmer det säkert.

😱

Hahaha...nä, "den testet" heter det aldrig. Antingen den testen eller det testet. Precis som det i obestämd form heter en test eller ett test.

😛

Aha, ursäkta, läste inte så noga... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Ditt tidigare liv:

--------------------------------------------------------------------------------

Det här kom jag fram till, du var man i din tidigare inkarnation

Du är född någonstans i närheten av Ungern troligtvis runt 1175.

Ditt yrke var ledare, major, kapten.

--------------------------------------------------------------------------------

En kort bild av hur du var i ditt tidigare liv:

Snäll, omtänksam, blygsam och tyst person. Du hade kreativa talanger, har haft detta liv som en början till en period av frihet. Svårt med regler och lagar, och hade svårt att finna sin plats.

--------------------------------------------------------------------------------

Den läxa ditt tidigare liv har med sig:

Din stora lärdom i nuet - utforska gemenskap och starka band. Släpp krav på materiell trygghet och lär dig att bara ha det som du behöver för stunden.

WTF??? 😳😉😎

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här skall jag komma ihåg (öh?)

Om du inte kommer ihåg... så vad gör det om hundra år!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svaren kommer kortfattat och ta dem med en nypa salt...

Snarare en hel jävla grävskopa salt skulle jag vilja säga.

Vilken jäkla tröttsam sida för övrigt.

Your Question:

Ska jag byta från Live till Logic?

Vipstars kristallkula svarar:

Om du verkligen tror det så ska det bli så.

Your Question:

Kommer musik att skapa många fler knepiga trådar?

Vipstars kristallkula svarar:

vem sa att oväntade svar inte är det man önskar? Inte jag, så javisst!

Ja, det sista svaret köper jag i alla fall 😎

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...