Stingray Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 Hej alla Tommy Ledberg heter jag och jag är filmproducent. Jag gör en serie bilfilmer, mest om amerikanska bilar och jag söker nu musik till mina filmer. Stil: Rock av alla slag, gärna instrumental, hårdare rock, västkustrock, typp ZZ Top eller annat. Är du intresserad av att bidraga med nån låt så maila mig gärna med info samt önskemål. MVH Tommy tommy@summeronwheels.com
MusicGene Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 Jag antar att det här också är din hemsida: http://www.summeronwheels.com/ Vad har du för prisförslag?
Stingray Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 (redigerat) Jag vill gärna höra era önskemål då all musik på tidigare filmer inte har kostat något eftersom jag hjälpt dom att promota deras låtar. Kan också nämna att dom har fått mycket uppmärksamhet och många förfrågningar om var man kan köpa filmmusiken. Har för mig att det står något i gästboken/kommentarer också Tommy Tillägg: Det beror också på musiken, kommer nån med 10 rockabilly låtar som passar otroligt bra så är det en sak.... ni förstår säkert vad jag menar Redigerat 20 juni 2006 av Stingray
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.