Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det var ju några år sen som jag var inne på sånt här psytrance och då lät det bland annat såhär.

LÅTNAMN: The Route 69

ARTIST/GRUPP: S.A

GENRE: Psytrance

LÅTLÄNGD: 7:48

KOMPOSITÖR: newform

PRODUCENT: newform

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:tidig 2005

FORMAT: mp3

STATUS: Färdig låt

http://www.speedyshare.com/525191465.html

Redigerat av newform
Annons
Postat

Jadu. Vad skall man säga?

Det låter helt okey dock händer det lite för lite! Det låter psy men inget unikt. Snygga ljud o mörk o skön stämning. Nått jag saknar är den där mulrande basen, den fins där men den framträder inte sådär mysigt som det kan göra ibland.

Postat

tycker det är lite kul med kontrabas istället för vanlig psyblipbas 😲 visst den här låten e rätt cool och hypno-stämning men det är inget megacoolt direkt. kul o visa upp, finns ju hur mkt som helst man vill förändra nu bara för att man har lärt sig mer.

Postat

Oj! Detta påminner väldigt mycket om Infected Mushroom! Du kanske lyssnar mycket på dom? 😕

Jäkligt snygga ljud. Det låter jättebra.

Postat

jag var jättemkt inne för isra-trance förut och lyssnade väldigt mkt på infected; var nära att släppa i israel också men det sket sig och allt vad det innebär (tråkigt att göra psytrance). Numera lyssnar jag i princip inget på infected mushroom, men skickliga är dom som satan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.