Egghuvud Postat 12 december 2006 Postat 12 december 2006 Vet inte om du fått svar på din ursprungliga fråga, men om jag var som du så skulle jag köpa ett midiinterface. 😛
604 (oregistrerad) Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 haha ni är ju galna. Men det blev en rätt rolig tråd. Onödigt roligt blev det. Skrattade rätt bra åt alla svar nyss. Kan kanske bero på att jag är trött. Och jag tänkter inte säga vad han ska köpa. 🙂
ChromaWoods Postat 15 december 2006 Postat 15 december 2006 jooo.. säg säg säg 😠 psst... jag tror jag vet. ett midiinterface... fast berätta inte för nån, det är en hemlis! *blink*
Linus Postat 15 december 2006 Postat 15 december 2006 Jag tycker du ska bygga ett själv 😱 Gameport? 🙁 Har du ingen ritning för ett USB-interface? 😠 Gärna med källkod till drivrutiner också.
Thomas Postat 15 december 2006 Postat 15 december 2006 Gameport? 😄Har du ingen ritning för ett USB-interface? 😏 Gärna med källkod till drivrutiner också. Klart jag har 🙂 Källkod och ritning som sedan blir så här
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.