EkenMusiX Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) Här kommer man med en litten Trance/Hardstyle från mig, (ovanligt men kul! 😛 ) LÅTNAMN: Feel The Bass ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: Trance/hardstyle LÅTLÄNGD: 5.4 minuter KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Jag bara Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 8,336 Mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag nästa låt blir en klassisk metal, blev för svårt så jag gjorde en trance istället 😮 Redigerat 19 juni 2006 av EkenMusiX
hegobald Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 *BumP* *BumP* Bump bump på dig själv vet ja 😆 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja.. Men vänta nu 😆 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😉 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😄 Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😉 ds.
pirateKING Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) *BumP* *BumP* Bump bump på dig själv vet ja 😆 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja.. Men vänta nu 😆 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😉 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😄 Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😉 ds. Ja verkligen, detta har potential. Jätteskön melodislinga! Låter nästan som du har tagit dig igenom basshunters hitskola! 😄 Redigerat 19 juni 2006 av pirateKING
Danabacken Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) Det låter najs! Kul med lite trance från ditt håll också. När kommer nästa trancelåt? 😆 edit: quote-fan! Redigerat 19 juni 2006 av Danabacken
EkenMusiX Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 *BumP* *BumP* Bump bump på dig själv vet ja 😛 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja.. Men vänta nu 🙂 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😛 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😄 Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😉 ds. hahhaa!! 🙂 shit!, jag blir generead tack!m japp, sommarjobbar till en sm 58 samt en preamp till den, och sen får syrran sjunga med sin perfekta röst tänkte jag 😉 (hon är utbildad) Tack så mycket!
EkenMusiX Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 Det låter najs! Kul med lite trance från ditt håll också. När kommer nästa trancelåt? 😛 edit: quote-fan! Tack Dana dha man! vi får se, kanske inom en vecka, vem vet 🙂
Dj_Sound Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 Haha det är ju det lead ljudet jag tipsade mister eken om 😛. bra låt!
EkenMusiX Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 Haha det är ju det lead ljudet jag tipsade mister eken om 😛. bra låt! ja nästan 😛 inte riktigt men nästan, tack nexus!
Nexustwins Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 (redigerat) Låter gött det här, Skulle lag en 4 step delay på crasharna, och lagt en reversed crash före vissa. Då smäler det in bättre 😛. Nån fet pad i bakgrunden skulle inte skada, då blir låten mycket fylligare. 😛 //Sebbe 😄 ----------------------------------------------------------------- Lägger till en kompis kritik, (Han är inte medlem): Introt låter konstig när ett pipljud inleder låten och så poff börjar den bara. //Marcel 😄 Redigerat 20 juni 2006 av Nexustwins
EkenMusiX Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 Låter gött det här, Skulle lag en 4 step delay på crasharna, och lagt en reversed crash före vissa. Då smäler det in bättre 😛. Nån fet pad i bakgrunden skulle inte skada, då blir låten mycket fylligare. 😄 //Sebbe 😄 ----------------------------------------------------------------- Lägger till en kompis kritik, (Han är inte medlem): Introt låter konstig när ett pipljud inleder låten och så poff börjar den bara. //Marcel 🙂 okiiee 😛 THANX NEXUS OCH MARCEL oj caps look ^^
EkenMusiX Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 *BumP* *BumP* Bump bump på dig själv vet ja 😄 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja.. Men vänta nu 😄 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😲 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😆 Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😲 ds. Ja verkligen, detta har potential. Jätteskön melodislinga! Låter nästan som du har tagit dig igenom basshunters hitskola! 😆 Tack Pirateking! kul o höra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.