Björn Olsberg Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Tjenare alla, meddelar härmed att även Majken numera har admin-status på forumet. Så från och med nu får jag be honom snällt om att inte kasta ut mig från forumet när han inte får som han vill på redaktionen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Trevligt att höra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 😆 Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase får en banning från forumet som ett brev på posten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrika Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 En befordran som verkar vara minst sagt välförtjänt. Tur för mig att jag har SX. Annars skulle jag kanske drabbas av samma straff som Pluffo bekymrar sig för 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Airwolf Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 😆 Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase får en banning från forumet som ett brev på posten? Känner jag Majken rätt kommer det nog snarare ett hästhuvud i en papplåda som leverans till den som snackar skit om Cubase. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Grattis, Majken. Ett steg närmare Nirvana. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Nirvana? Låter som mer jobb... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Sedärja, då får man gratulera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Sedärja, då får man gratulera Ja vadfan, nån världsmästare är man ju inte. Men jag är ganska händig på att flytta trådar i alla fall 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 nice 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) Sedärja, då får man gratulera Ja vadfan, nån världsmästare är man ju inte. Men jag är ganska händig på att flytta trådar i alla fall 😄 /Majken 😆 låter bra de!! EDIT: Majken, vi lirar me Fomp i sept, i Sigtuna...och iof Rättvik i slutet av juli, men du kanske inte hänger där?... Redigerat 19 juni 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Congrats...fett med fet stil ju. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Congrats...fett med fet stil ju. 😄 Japp, äntligen gör typsnittet på användarnamnet skäl för kroppshyddan 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Nirvana?Låter som mer jobb... 😆 Njaa... jag menade snarare hinduismens/buddhismens Nirvana: http://sv.wikipedia.org/wiki/Nirvana 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 🙂 Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase får en banning från forumet som ett brev på posten? Känner jag Majken rätt kommer det nog snarare ett hästhuvud i en papplåda som leverans till den som snackar skit om Cubase. 🙂 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 CUBASE SUGER! 🙂 *gömmer sig* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 vad har majken gjort för att förtjäna detta montro... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johahl Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 CUBASE SUGER! 🙂 *gömmer sig* Jag ska be en bön för dig ikväll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 CUBASE SUGER! 😳 *gömmer sig* Jag ska be en bön för dig ikväll... Men det vet väl alla att cubase suger 🙂 eller 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Vad fan är Cubase? Wooord! Gratis Majken! Vi får ta en skål sen på Irl:en! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 (redigerat) Vad fan är Cubase? Wooord! Gratis Majken! Vi får ta en skål sen på Irl:en! 😄 🙂😆 Edit: Har jag inte svarat här redan 🙂 ? Redigerat 24 juni 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Gött mos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Bara att gratulera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Grattis 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Ujdå... GRATTIS!... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 JOmen wow. Gratz! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.