Peter Hallin (oregistrerad) Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) Hej. Är ny här. Har sysslat med studioriet i sex år. Självlärd. Jobbar i Sonar nu och presenterade mig där också. Är fattig och saknar därmed en massa bättre prylar än vad jag har. (Mmm ny preamp, bättre mic, shyssta monitorer... listan är lång) Jobbar för närvarande mest på en rockopera på dubbeldisk som innefattar dussinet personer. Skoj! 😠 Spelar gitarrer, bas och munspel och har nyligen börjat lära mig klaviatur. Redigerat 19 juni 2006 av Peter Hallin
RoBERT Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Välkommen till forumet! =) hmm.. Hallin.. känner igen det.. hur gammal e du? 😠
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Tack så mycket alla! aorfreak - 28 år ung är jag. Linus - Man tackar!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Hej o välkommen! Jättefin avatar har du också.
RoBERT Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 aorfreak - 28 år ung är jag. haha,, jajaja.. UNG då.. 🙂 Gick du Estetisk-Musik på Heleneholm i Malmö så kanske du känner till min storebror Daniel Blomberg som är 27 i år?? Han lirade med Grahn, Liljequist, bröderna Fridh, Wrethov, Manninen, Zimny osv osv.. 😳 Iaf,, välkommen igen..!
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 Danny Cort - Klart den är fin. Det är ju en bild på mig. 😆 aorfreak - Nej, jag har inte gått där. Gjorde misstaget att tillbringa min a gymnasieår på Handel och administration på Pauliskolan och Borgarskolan. Du tänker nog på en person som lever livet jag skulle velat ha... 😕
RoBERT Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 aorfreak - Nej, jag har inte gått där. Gjorde misstaget att tillbringa min a gymnasieår på Handel och administration på Pauliskolan och Borgarskolan. Du tänker nog på en person som lever livet jag skulle velat ha... 🙂 Mitt misstag var att hoppa av Helenoholm när jag väl börjat där.. Fyyy vilka omvägar jag behövt ta för att komma dit jag är idag.. Kunnig och arbetslös hahahhaa... 😳
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 Danny Cort - Klart den är fin. Det är ju en bild på mig. 🙂 Hehe, jo jag förstod det. Tycker jag känner igen dig från stan, brukar du hänga på Mello Yello?
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 (redigerat) aorfreak - Kunnig och arbetslös. It's the shit. 😕 Danny Cort - Nä, jag är en Möllevångsmänniska. Men jag har minst en ond tvilling... Redigerat 22 juni 2006 av Peter Hallin
Danny Cort (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 Danny Cort - Nä, jag är en Möllevångsmänniska. Men jag har minst en ond tvilling... Ok! Då är det Nyhavn! Det där Mona Lisa-leendet tar jag inte fel på. Jag bodde på Möllan i ett par år...både smedjegatan & södra förstadsgatan.
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Det där Mona Lisa-leendet tar jag inte fel på. 😛 Funny!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.