henning Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 I dag så avgjordes VM i nyckelharpa 2006 på spelmansstämman i Österbybruk. Segrade gjorde forumets egen Umemagnus som tog hem vinsten i både klassen för modern nyckelharpa och gammelharpa. Klicka här och här för bilder. Gratulerar så mycket Magnus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Riktigt roligt, redaktionen gratulerar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Klart att en världsmästare behöver två grattistrådar 😄 https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=2&t=27008&s=https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=2&t=27008&s= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Vi vet, han har gjort en tråd om detta. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 19 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2006 Klart att en världsmästare behöver två grattistrådar 😆https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=2&t=27008&s=https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=2&t=27008&s= Jo precis. Han blev ju DUBBEL världsmästare... 😏 /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Riktigt roligt, redaktionen gratulerar! 😛 Tackar å bockar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Får be att gratulera! inte varje dag man blir champion of the world! keep it up champ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Gratulerar!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Tackar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) Grattis! Coolt som fan ju. 😆 Själv håller jag på med en cover på Väsen´s Bambodansarna fast utan nyckelharpa och fiol dårå. 😱 Redigerat 19 juni 2006 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 najs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Grattis! Coolt som fan ju. 😆 Själv håller jag på med en cover på Väsen´s Bambodansarna fast utan nyckelharpa och fiol dårå. 😛 tackar! Måste få höra den sen 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Tungt, visste inte att du var sådan, gillar nyckelharpa skarpt (finns med i ett solo på min nya platta...) och jag vill gratulera och lyckönska dig å det varmaste!!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Tungt, visste inte att du var sådan, gillar nyckelharpa skarpt (finns med i ett solo på min nya platta...) och jag vill gratulera och lyckönska dig å det varmaste!!! 😛 Jodå, sån är jag. Tack så mycket 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Grattar här med, dubbel världsmästare var det ju! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Kul Grattis... Nu blir det press på demoinspelningarna... Världsmästaren presenterar...: 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Kul Grattis... Nu blir det press på demoinspelningarna... Världsmästaren presenterar...: 😱😄 😱 oops.. tänkte inte på det.. Jaja, det får väl gå ändå 😱 Tack för hälsningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Ser fram emot ett 5minuter långt distat nycklelharpssolo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Ser fram emot ett 5minuter långt distat nycklelharpssolo... 🙂 ja, det ska väl gå att ordna, fixar du en sjysst bakgrund? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.