Danabacken Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Låter skönt. 😄 Men vad har du för kvalle på mp3:an? 96kb? Låter iaf som det. Skönt annars. Fixa bättre kvalle nu!
Gäst Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 (redigerat) Tack för de orden.. Jo.. kunde ju inte köra på så hög som man ville för studios del.. Men uppdaterar en länk till min hemsida... Ska bara uppdatera hemsidan 😄 Håller på just nu med det Redigerat 17 juni 2006 av Gäst
Martine Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Tycker den är chill... väldigt chill. Gillar itne trummorna så mycket. det är det enda. de är för hårda för att passa i låten men det är sammtigigt på tok för mesiga för att kallas hårda... jag skulle tagit bort baskaggen och virveln som kommer in nånstans i mitten typ 3:53 eller nåt. melodin som kommer samtidigt som trummerno tycker jag däremot är helnice.. cred 4 u ;D
Gäst Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 jag skulle tagit bort baskaggen och virveln som kommer in nånstans i mitten typ 3:53 eller nåt. melodin som kommer samtidigt som trummerno tycker jag däremot är helnice.. Jaha ok.. jo jag titta lite på det. Men vad skulle du stoppat in där istället då? Den melodien som kommer där behöver något som pushar upp den.
Gäst Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 de är för hårda för att passa i låten men det är sammtigigt på tok för mesiga för att kallas hårda... 😄 Lagom?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.