Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

er

Redigerat av Gäst
Annons
Postat (redigerat)

4

Redigerat av Gäst
Postat

Låter skönt. 😄 Men vad har du för kvalle på mp3:an? 96kb? Låter iaf som det.

Skönt annars. Fixa bättre kvalle nu!

Postat (redigerat)

Tack för de orden..

Jo.. kunde ju inte köra på så hög som man ville för studios del.. Men uppdaterar en länk till min hemsida...

Ska bara uppdatera hemsidan 😄 Håller på just nu med det

Redigerat av Gäst
Postat (redigerat)

67

Redigerat av Gäst
Postat

Tycker den är chill... väldigt chill.

Gillar itne trummorna så mycket. det är det enda. de är för hårda för att passa i låten men det är sammtigigt på tok för mesiga för att kallas hårda...

jag skulle tagit bort baskaggen och virveln som kommer in nånstans i mitten typ 3:53 eller nåt. melodin som kommer samtidigt som trummerno tycker jag däremot är helnice..

cred 4 u ;D

Postat
jag skulle tagit bort baskaggen och virveln som kommer in nånstans i mitten typ 3:53 eller nåt. melodin som kommer samtidigt som trummerno tycker jag däremot är helnice..

Jaha ok.. jo jag titta lite på det. Men vad skulle du stoppat in där istället då? Den melodien som kommer där behöver något som pushar upp den.

Postat
de är för hårda för att passa i låten men det är sammtigigt på tok för mesiga för att kallas hårda...

😄 Lagom?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.