AMGW Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 LÅTNAMN: demo? ARTIST/GRUPP: GW GENRE: strävade efter trance... men vafan. LÅTLÄNGD: 5.16 KOMPOSITÖR: jag. PRODUCENT: jag. INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 6,03 mb STATUS: färdig, pga förlorad *.flp Använde förmodligen några default sytrus-ljud där. jobbigt. GW___DEMO.mp3
Twilight_Zound Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 (redigerat) Låter mer som Techno/Hardcore i introt.. Läckert backbeat runt 1.00 NOPE detta är inte trance...Techno Hardcore möjligtvis Annars...Njaa 😄 EDIT: E---e Redigerat 16 juni 2006 av Twilight_Zound
Danabacken Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 GENRE: strävade efter trance... men vafan. 😄 Hehe! Ja, där lyckade du ju inte speciellt bra. Döda kicken, snabbt som ögat!
Fredrika Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Jag försöker också göra nå't sån't just nu här fast jag gör tvärt om. Min låt är för indränkt i en massa olika ljud enligt nån otänkt tanke att alla ljud jag har ska vara med. Det blir inte bra. Din låt är bättre för den är mer rakt på sak. Tyvärr lider den av att vara lite ointressant för den låter som vilken Reasonlåt som helst av vem som helst. Skulle behöva mer personlighet. Men som övning att göra technolåtar är det väl jättebra tror jag. Har bara hört låten ej lyssnat på mixen om nu mixen kan sägas vara något avskilt från låten...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.