ThomasJ Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 (redigerat) Låtnamn: Chill Genre: Chill Längd: ca 10 min Storlek: ca 9 mb Av: Lådan (ThomasJ) Med: Lådan(ThomasJ) Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ja, detta liknar inget jag gjort tidigare, jag tycker det låter okey, nu när jag lyssnat i riktika högtalare osv. Alla tipps och funderingar är somvanligt varmt välkommet! Redigerat 16 juni 2006 av Lådan
Cloudsurfer Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 låter fint, bra percs och beat, sköna swooshar och det låter harmoniskt xD
Danabacken Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 ah! 😆 Detta är lätt det bästa jag hört av dig hittills. Dock lite väl lång, jag tröttnar efter en stund. Det bör hända mer. Annars bra, fortsätt! 😄
ThomasJ Postat 16 juni 2006 Trådstartare Postat 16 juni 2006 ah! 🙂 Detta är lätt det bästa jag hört av dig hittills. Dock lite väl lång, jag tröttnar efter en stund. Det bör hända mer. Annars bra, fortsätt! 😱 tack:) kul att det går framåt:D inte så att era tips har varit andvändbara 😄😆😆
drloop (oregistrerad) Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Ja nu ja! Finstämt. Ljudmässigt - Släpp den som den är.
ThomasJ Postat 17 juni 2006 Trådstartare Postat 17 juni 2006 kanske blidd den lite förlång, men det får vara som det är!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.