tordA Postat 2 juli 2004 Postat 2 juli 2004 inte mitt fel att ja e social.. lr? hahaha VEM annars ? 😉
Carl_B Postat 2 juli 2004 Postat 2 juli 2004 inte mitt fel att ja e social.. lr? hahaha VEM annars ? 😉 de e mina kära vänners (irl och forum) fel! släpar in mej i trevliga diskussioner! 🙂
®offe Postat 2 juli 2004 Postat 2 juli 2004 Sådärja, då har jag börjat metabolisera. Tack tack. inte mitt fel att ja e social.. lr? Anledningarna till att man är en avslutare av trådar kan vara flera: - Man är så pass klok så det finns inget mer att tillägga. - Man är så socialt begåvad så man vill hålla "konversationen" i gång, - Man är så otrevlig så man "dödar" tråden. - Man är paniskt besatt av att se sitt namn under "senaste inlägget" - Man saknar liv. Du kan vara lugn Calle, jag etiketterar dig endast under de två första alternativen! Ärligt alltså! /®
Carl_B Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Sådärja, då har jag börjat metabolisera. Tack tack. inte mitt fel att ja e social.. lr? Anledningarna till att man är en avslutare av trådar kan vara flera: - Man är så pass klok så det finns inget mer att tillägga. - Man är så socialt begåvad så man vill hålla "konversationen" i gång, - Man är så otrevlig så man "dödar" tråden. - Man är paniskt besatt av att se sitt namn under "senaste inlägget" - Man saknar liv. Du kan vara lugn Calle, jag etiketterar dig endast under de två första alternativen! Ärligt alltså! /® Tjoho!! 😄 fan va gööt 😮 tycker forum-världen borde tas ut till irl-världen lite mer... t.ex på krogen.. när man pratat med en brud sätter man en post-it-lapp på henne med: "Senaste svar: Carl B" sen hade de vart gött o kunna gå tillbax o editera visa inlägg (saker man sagt 🙂) mjaa... får fila lite mer på den här idén i dushen o sen på förfesten...
®offe Postat 3 juli 2004 Postat 3 juli 2004 Ja herregud om man hade editeringsmöjligheter IRL, så mycket dumheter som skulle förbli osagda 😮 Fast förmodligen en betydligt fegare och tristare värld 🙂 /®
Carl_B Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 Ja herregud om man hade editeringsmöjligheter IRL, så mycket dumheter som skulle förbli osagda 🙁 Fast förmodligen en betydligt fegare och tristare värld 😕 /® hehe aa... "din fule fan... *oups* ja editerar de!!"
®offe Postat 4 juli 2004 Postat 4 juli 2004 (redigerat) Nu har jag inget mer att tillägga, mer än att jag vill synas som den som avslutade denna tråd! Calle...HÅLL TYST!! 😉 ® edit: trista stavfel Redigerat 4 juli 2004 av ®offe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.