IDF Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 har digi001(för tillfället, väntar på digi002an) och skulle vilja veta hur jag kopplar mitt iTunes till monitorerna, har osx 10.3.2. är den enda lösningen, via mixern? eller går det att routa internt? Jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 om jag förstått dig rätt så vill du lyssna på iTunes genom 001-kortet? Hitta Digidesign Core Audio . . . öppna den, klicka på Supported Applications > lägg till iTunes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2006 om jag förstått dig rätt så vill du lyssna på iTunes genom 001-kortet? Hitta Digidesign Core Audio . . . öppna den, klicka på Supported Applications > lägg till iTunes precis så jag menade!! tackar så hjärtligt för ett så snabbt svar!!! 😠 ut i sommarvärmen nu, för det ska jag!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.