Otto Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Lirat lite gura for ca 10 år sen, la ner då min polare dog i cancer (vi jamma jämt) Fick ny inspiration efter efter jag flytta ifrån stockholm i våras ner till småland o börja på ett nytt jobb. Leksaker jag har skaffat mig, Ibanez rg2550 som jag kör ihop med en line6 pod xt, har beställt o hoppas få nästa vecka: cubase se3, dfh ez drummer, midikeyboard roland pcrm50 Planerade inköp: bas, ingen aning vad det blir får snoka runt lite, software synth eller sampler vet inte vad som funkar bäst för mig? Musik jag vill göra är såklart hårdrock/metal Trevligt forum måste jag säga, har smygit runt lite i nån vecka o kollat in lite tips, var därför jag valde en light version av cubase för jag vill ju till 90% bara kunna spela in trummor bas gura, ha lite synth för o fylla upp. Tack för biran i förhand, jag fyller upp kylen "for next round" 😱 Long live rockenrollen 😠
djonas Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 (redigerat) Välkomen hit. 🙂 Tråkigt att höra om din kompis men han lirar i himmelen nu istället. Hoppas du kommer att trivas här. Mvh / djonas Redigerat 17 juni 2006 av djonas
musik (oregistrerad) Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Jag kan också finska!! Det betyder "Teven (har) pajat!", eller hur?! 🙂 :musik p.s. Stackars dig. d.s.
sixties Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Välkommen, kan ingen finska men lyssnar gärna på Ne Luumäet (Finlands Ramones).
Piccazzo Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 (redigerat) Tervetuloa .... Täältä löytää varmaan paljon apua sinulle.. Jos tarvitset.. 🙂 Redigerat 17 juni 2006 av Piccazzo
Moberg Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Musik jag vill göra är såklart hårdrock/metal HEJ! 😄 Kul med fler hårdrockskillar! Tycker jag 🙂
musik (oregistrerad) Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Perkele!! Oi nedakykksi culta tervelainen. Ilma taana heltipaska. :musik
Piccazzo Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Oi nedakykksi culta tervelainen. Ilma taana heltipaska. Mitä ? ? ? 🙂
Perret Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Perkele!! Oi nedakykksi culta tervelainen. Ilma taana heltipaska. 😆 :musik Aika loistavaa 😄
Dark Of Light Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 😛😉 No enpä tiedä... Hejs och välkommen hit och... ja pilsner FINNS i kylen. Cheers for the metal!
Jari Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Tervetuloa= välkommen, för er som inte listat ut det än... jo, jag pratar finska, även svenska, engelska och thai!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.