_saamuel (oregistrerad) Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 (redigerat) Tjenarre alla där ute 😮 är en kille på 14 år och började med reason 3.0 för tre dagar sen (13 juni -06) och det är mitt första "studio" program.du kan lyssna på den här . vet inte om jag är så bra ännu men vill gärna höra lite kritik och så där om min första låt. 😄 inte hela men den är klar snart 😆 kommentera gärna 😮 Redigerat 15 juni 2006 av _saamuel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 inledningen är ganska häftig...riffet som fade:as in är ganska basic, och det glidande leadet är också bra. Kicken i början var kanske lite klen, men när du väl får på kick, bas och percs så kan det blir rätt nice. Btw så är du i fel forum för denna sortens inlägg, borde ligga i sektionen 'Demoinspelningar' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
_saamuel (oregistrerad) Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 (redigerat) tack så mycket 😮 som sagt 😆 ja blev medlem idag 😄 men vart kan man få tag på bra samples skivor med kicks och bas mm ? Redigerat 15 juni 2006 av _saamuel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moke Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 men vart kan man få tag på bra samples skivor med kicks och bas mm ? Jag själv brukar samla på refiller. Kolla här eller i Propellerheads refill avdelning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Putfile funkar inte för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
_saamuel (oregistrerad) Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 tack 😄 ska testa med det 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
_saamuel (oregistrerad) Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Nu är jag snart klar med låten , bara lite kvar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Flyttade tråden, och läs gärna reglerna för demopostningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.