Jump to content
Annons

Blev dumpad


Zyan

Recommended Posts

Först blir man älskad...då sket jag i henne...inte lika gullig som jag borde varit. Sen när hon sket i mig för att jag sket i henne så börja jag visa känslor.

Hon gilla det....men sen kom smällen.

"Jag vill inte träffa dig"

Så nu är man singel och ska ut o ragga... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Finns det några tjejer här...

😛

Ska du inte föreslå en avdelning för dejting i forumet då? 🙂

Nej då...

Jag har inget svårt att hitta tjejer, bara svårt att bli kär...

Kommer nog träffa en väldig massa innan det klickar...och då talar oddsen på de få tjejer som finns här emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tro din insiktsfulla, erfarna och uppmuntrande coaching du gav herwisper i andra tråden ger bättre intryck hos motsatta könet än självgodheten du ger intryck av här. 😛

Väl menat alltså. Det är skillnad på självförtroende och självgodhet. Tjejer gillar killar med flyt och självkänsla, men inte om de skryter om det. Fast det där vet du egentligen redan om själv. 🙂

edit: ändrade "kör med" till "ger intryck av"... låter mindre otrevligt. sorry.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tro din insiktsfulla, erfarna och uppmuntrande coaching du gav herwisper i andra tråden ger bättre intryck hos motsatta könet än självgodheten du ger intryck av här. 😛

Väl menat alltså. Det är skillnad på självförtroende och självgodhet. Tjejer gillar killar med flyt och självkänsla, men inte om de skryter om det. Fast det där vet du egentligen redan om själv. 🙂

edit: ändrade "kör med" till "ger intryck av"... låter mindre otrevligt. sorry.

Där skrev jag vad han behövde höra för att gå vidare.

Joo...självförtroende har jag....självgodhet slinter med ibland...och det är precis som du säger.

Börja skriva en kort artikel om det för några år sedan men gjorde aldrig klart den.

Om det finns intresse kan jag alltid slänga in den i ett inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Släng in du ba'. Sånt här är intressant. 😛

Here it goes...

Emotion kontra logik under attraktion

Efter många års tankar och funderingar, på vad kvinnor och män vill ha, bestämde jag mig att skriva en artikel om ämnet, grundad på mina egna erfarenheter och upplevelser. Till en början vill jag meddela att det kommer dras många över en kant. Men självklart ska man bedöma var individ för sig, och mina generella iaktagelser kan vara feltolkade.

Mannen är ett rovdjur, uppdelad mellan alfa och betahanar som sällan är nöjd med ens tillgångar utan alltid vill ha mera och attraheras grundläggande av kvinnors yttre. Är logiskt tänkande och ens beteende är grundad på det området. Skriver detta främst till alla svenska toffelhjältar, som tror att gullande och snällhet får de att känna attraktion är så fel ute man kan bli. Kvinnor är mer emitionella, gör det som de känner att de vill göra. Och snälla killar är det mest tråkiga och förutsägbaraste som finns (så länge relationen är på attraktionsnivå, förhållande är en annan femma). Kvinnor vill känna spänning, bli svepta under fötterna och ovissheten om vad den senaste flirten känner för dem kan väcka en otrolig attraktion.

Vem har inte sett en stackars kille försöka prata med en vacker tjej genom att vara artig och snäll fått totalnobben, medans en orespekterande badboy får henne på fall.

Efter ha läst detta ser ni saken i helt nytt perspektiv.

Något annat som bör tilläggas kvinnors testande, och många män vänder kappan efter vinden och försöker tycka som dem och håller med hela tiden hoppandes att kvinnan ska känna att de har något gemensamt. Men det är så fel ute, kvinnor lägger upp flera tester för att se om det vet vad de står. En kille som vänder sig är lika tråkig och opersonlig som stackaren som försöker charma med snäll och artighet.

Så vad ska männen göra, veta vad de vill. Låt inte kvinnorna välja. Man ska själv välja vem man vill ha. Börja nobba tjejer omkring dig så kommer de snart ställa sig på rad efter att få vara dig nära.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm. Det där kan man ju elaborera kring i evighet... och ovan blir en bra inledning. 😕

Läste förresten nån artikel nånstans om hur kvinnan helst "parar sig" med den stora, starka, farliga busen - för att det ger "överlevnadsstarka" barn (precis som djuren gör), men vill stadga sig med den snälla, trygga och trogna mesen som de vet stannar kvar och försörjer familjen. Inget oväntat såklart (om än drastisk hårddragning), men det leder ju lätt till tråkiga följder;

I samma artikelserie stod det om en stackars brittisk lokförare som hade familj med 5-6 barn. Vid nån operation skulle pappan donera blod (eller vad det nu var) till ett av barnen vilket krävde blodprov (eller vad det nu var) som avslöjade att han inte var pappa till barnet. Vidare tester visade sig att han inte var pappa till något av barnen. Mamman hade parat sig med starkare hanar vid sidan om.

Men vi är inte bättre. Hur är det där talessättet? Hon ska vara ett vilddjur i sängen, men ändå oskuld. Jo, tjena.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. Kolla in http://www.kreagrafen.se/drsingle/ för lite svar på frågorna.. 🙂

Shit vilken underbar krönikör den där Dr.Single! 😎

Känner igen resonemanget från när man var singel. Men jag har tur, jag gör fortfarande de där sakerna som han påstår man inte har frihet att göra längre i tvåsamhet. Well, bortsett från "Välja vem jag vill k-a med". Eller jo, det gör jag ju det med, jag väljer bara samma varje gång. 😎

Kul att få bekräftat att man har ett bra förhållande... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Kul för dig....men jag känner mig lite patetisk...igår mådde jag bra..men nu har jag sovit och vaknat kl. 07 med ett hål i magen.

Jag hänger på forum och nördar och är ledsen medans hon är ute med sina kamrater på någons land och njuter av sommaren. Mitt liv är ganska fullt o tråkigt just nu, ingen spänning eller charm. Medans hon har det bra.

Nej, jag kommer inte ta tillbaka henne, men jag måste krydda till mitt liv igen.

Faan...kanske dags att slänga ut datorn och ta tag i mitt gamla singelliv.

Måste sluta vara såhär patetisk....bitchslap på mig själv...

Redigerat av Zyan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har redan tagit hand om henne, honor väljer-inte vi män/pojkar, glöm inte det!

Det finns fler därute men du verkar lite desperat måste jag säga, så kommer du aldrig att finna kärleken, du projicerar för mycket på att hitta något (ragg-ligg) samtidigt som du verkar nonchalera eller spela allan när det väl klickar (om det nu gör det...)...du har säkert ett bra yttre och är medveten om det men beter dig som en slyna helt enkelt!

För övrigt anser jag att man är som mest attraktiv/offer för flirt/kvinnors jaktintresse just då när man är "bunden" dvs tillsammans med någon, jag har alltid upplevt det så att en massa lägen dyker upp överallt när man har damen bredvid sig, är det inte typiskt, sedan när man varit singel etc så fokuserar man för mycket på sin egen jakt och då blir det inte alls samma spelplan....sickening! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm. Det där kan man ju elaborera kring i evighet... och ovan blir en bra inledning. :rolleyes:

Läste förresten nån artikel nånstans om hur kvinnan helst "parar sig" med den stora, starka, farliga busen - för att det ger "överlevnadsstarka" barn (precis som djuren gör), men vill stadga sig med den snälla, trygga och trogna mesen som de vet stannar kvar och försörjer familjen. Inget oväntat såklart (om än drastisk hårddragning), men det leder ju lätt till tråkiga följder;

I samma artikelserie stod det om en stackars brittisk lokförare som hade familj med 5-6 barn. Vid nån operation skulle pappan donera blod (eller vad det nu var) till ett av barnen vilket krävde blodprov (eller vad det nu var) som avslöjade att han inte var pappa till barnet. Vidare tester visade sig att han inte var pappa till något av barnen. Mamman hade parat sig med starkare hanar vid sidan om.

Men vi är inte bättre. Hur är det där talessättet? Hon ska vara ett vilddjur i sängen, men ändå oskuld. Jo, tjena.

Den artikeln dök upp på Digg.com för någon månad sedan, men kontrades av en eller flera artiklar som visade på motsatsen. Omöjligt att veta vad som stämmer, alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul för dig....men jag känner mig lite patetisk...igår mådde jag bra..men nu har jag sovit och vaknat kl. 07 med ett hål i magen.

Jag hänger på forum och nördar och är ledsen medans hon är ute med sina kamrater på någons land och njuter av sommaren. Mitt liv är ganska fullt o tråkigt just nu, ingen spänning eller charm. Medans hon har det bra.

Nej, jag kommer inte ta tillbaka henne, men jag måste krydda till mitt liv igen.

Faan...kanske dags att slänga ut datorn och ta tag i mitt gamla singelliv.

Måste sluta vara såhär patetisk....bitchslap på mig själv...

Oj, sorry. Kanske okänsligt av mig att skriva om ett bra förhållande i en tråd som den här. 😄

Men du... du har ju redan alla goda råden inom dig själv. Du har redan gett dom till herwisper, du ska bara följa dom själv oxå. 🙂 Förvisso är det lättare att se objektivt på det när det gäller någon annan, men du verkar ändå ha schysst med självinsikt.

Och jag håller med; att hänga på ett nördforum är inte rätt metod för att krydda till sitt liv som nybliven singel. 😎

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det några tjejer här...

Jag är inte desperat men jag är ledig, och det är inte vanligt. 😄

att ragga här är väl ungefär som att knacka på i en timmerkoja 4 mil norr om pajala, och hoppas på det bästa.

lycka till iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha! Det är DET som jag gjort fel då!

Jag ska alltså bli som Johnny Bravo! Helst ska jag väl stå och svettas med en elgitarr också.. Alternativt sitta med en akustisk gitarr och spela och sjunga "Kung kung kung i baren". Då lockar jag nog många intelligenta tjejer..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag håller med; att hänga på ett nördforum är inte rätt metod för att krydda till sitt liv som nybliven singel. 😉

WTF???

Den enda kryddan som jag har i mitt liv sågas rätt av?

Vad kan vara bättre än att få vistas i denna miljö av stöttande, medkännande, insiktsfulla genier och dårar huller om bladder?

Näe, ge upp det sjukdomsalstrande singellivet och kedja fast dig vid datorn.

Läs alla trådar, begrunda och dra slutsatser, svara och citera!

Inom sju månader är du en "veteran", en upplyst. Då kan du börja fantisera om att bakom Grahns konstiga avatar sitter en riktigt schysst blondin med värsta sillisarna som smeker sin svettiga kropp varje gång hon kommenterar ditt torftiga liv..

Du slipper munsår, mjuk schanker, galopperande syfilis och svinkoppor.

Det är ju det här som är livet, ditt liv, inte att drägga runt halvfull på en massa barer och få nobben av en massa okända.

Skaffa dig ett bredband, platt skärm och få ett värdigt liv bland vänner.

Vi välkomnar dig Zyan, in i cybervärldens ljumma våta famn!

Hacke googlar fram några shyssta porrlänkar som du kan använda när du tröttnar på att fantisera om Grahn. Håret som växer fram ur handflatorna klipper du lätt och behändigt bort med en Philips hårtrimmer från Jula för 199:- !

IRL är ett överskattat fanstyg för män som fick för lite uppmärksamhet av sina mammor när de var små.

Så var det sagt!

/R

Edit: Näe fan jag har inte ändrat nå't vad är det för skit om att jag har redigerat det här? Jag står för vartenda ord! Det finns någon ond moderator här som bedriver en hatkampanj mot mig. Sluta upp med det, annars.....

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Och jag håller med; att hänga på ett nördforum är inte rätt metod för att krydda till sitt liv som nybliven singel. 😉

WTF???

Den enda kryddan som jag har i mitt liv sågas rätt av?

Vad kan vara bättre än att få vistas i denna miljö av stöttande, medkännande, insiktsfulla genier och dårar huller om bladder?

Näe, ge upp det sjukdomsalstrande singellivet och kedja fast dig vid datorn.

Läs alla trådar, begrunda och dra slutsatser, svara och citera!

Inom sju månader är du en "veteran", en upplyst. Då kan du börja fantisera om att bakom Grahns konstiga avatar sitter en riktigt schysst blondin med värsta sillisarna som smeker sin svettiga kropp varje gång hon kommenterar ditt torftiga liv..

Du slipper munsår, mjuk schanker, galopperande syfilis och svinkoppor.

Det är ju det här som är livet, ditt liv, inte att drägga runt halvfull på en massa barer och få nobben av en massa okända.

Skaffa dig ett bredband, platt skärm och få ett värdigt liv bland vänner.

Vi välkomnar dig Zyan, in i cybervärldens ljumma våta famn!

Hacke googlar fram några shyssta porrlänkar som du kan använda när du tröttnar på att fantisera om Grahn. Håret som växer fram ur handflatorna klipper du lätt och behändigt bort med en Philips hårtrimmer från Jula för 199:- !

IRL är ett överskattat fanstyg för män som fick för lite uppmärksamhet av sina mammor när de var små.

Så var det sagt!

/R

Edit: Näe fan jag har inte ändrat nå't vad är det för skit om att jag har redigerat det här? Jag står för vartenda ord! Det finns någon ond moderator här som bedriver en hatkampanj mot mig. Sluta upp med det, annars.....

Kan knappast jämföra folket här med mina vänner. Stor skillnad.

Redigerat av Zyan
Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag håller med; att hänga på ett nördforum är inte rätt metod för att krydda till sitt liv som nybliven singel. 🙂

WTF???

Den enda kryddan som jag har i mitt liv sågas rätt av?

Vad kan vara bättre än att få vistas i denna miljö av stöttande, medkännande, insiktsfulla genier och dårar huller om bladder?

Näe, ge upp det sjukdomsalstrande singellivet och kedja fast dig vid datorn.

Läs alla trådar, begrunda och dra slutsatser, svara och citera!

Inom sju månader är du en "veteran", en upplyst. Då kan du börja fantisera om att bakom Grahns konstiga avatar sitter en riktigt schysst blondin med värsta sillisarna som smeker sin svettiga kropp varje gång hon kommenterar ditt torftiga liv..

Du slipper munsår, mjuk schanker, galopperande syfilis och svinkoppor.

Det är ju det här som är livet, ditt liv, inte att drägga runt halvfull på en massa barer och få nobben av en massa okända.

Skaffa dig ett bredband, platt skärm och få ett värdigt liv bland vänner.

Vi välkomnar dig Zyan, in i cybervärldens ljumma våta famn!

Hacke googlar fram några shyssta porrlänkar som du kan använda när du tröttnar på att fantisera om Grahn. Håret som växer fram ur handflatorna klipper du lätt och behändigt bort med en Philips hårtrimmer från Jula för 199:- !

IRL är ett överskattat fanstyg för män som fick för lite uppmärksamhet av sina mammor när de var små.

Så var det sagt!

/R

Edit: Näe fan jag har inte ändrat nå't vad är det för skit om att jag har redigerat det här? Jag står för vartenda ord! Det finns någon ond moderator här som bedriver en hatkampanj mot mig. Sluta upp med det, annars.....

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...