havsharmoni Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 (redigerat) Jag bor i Göteborg, fyller 18 år i november, men är trots åldern en sångerska med erfarenhet, alltså, "age is just a number". Jag sjunger allt, i princip. Pop, rock, electro, jazz, funk, rnb, you name it. Dock är jag mest insatt i de tre sistnämnda, då dessa ligger närmast hjärtat. Men, genre sopm genre, det är själva sjungandet som spelar roll. Dock kan jag inte sträcka mig så långt som till metal och ren och skär hårdrock. Jag söker låtskrivare/kompositörer/producenter för blivande projekt. Jag är viljestark och kämpar för det jag vill. Har en sjuhelsikes utstrålning och röst. Men mer än så säger jag inte, nu är det dags för dig att kika på min sida http://www.myspace.com/lishel och lyssna på låtarna. Bestäm dig sedan för om jag är den du söker, och hör av dig till mig, på LisaHellman@hotmail.com. Bilder finns också på denna sida. Hör av dig snart, min blivande kompanjon! 😛 //Lisa Hellman, Göteborg Redigerat 15 juni 2006 av havsharmoni
Itzhak Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 hej på dig lisa och välkommen. hoppas du ska hitta många intressanta sammarbetspartners.
Florian le Sage Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Välkommen Lisa, lyssnade lite och tyckte det lät bra med sköna pianogrunder och din röst, detta kan man säkert bygga på till något vettigt, just nu ligger jag lite lågt pga studio-ombyggnad i sommar men senare i höst kanske... Lyssna lite till mina alster på voolife.se (artistnamn Florian le Sage) och se/hör om det är något du tror kan vara intressant att kombinera med! 😎
havsharmoni Postat 20 juni 2006 Trådstartare Postat 20 juni 2006 Itzhak: Hej! Tackar som varmast 🙂 Florian le sage: Jag kan inte lyssna på dina låtar, min dator är lite kivig för tillfället. Jag ska försöka fixa detta, och lyssna på dem så fort jag bara kan! Nyfiken nu. Så, jag hör av mig senare, men nu vet du att du åtminstone har fångat mitt intresse. //Lisa
Twilight_Zound Postat 20 juni 2006 Postat 20 juni 2006 (redigerat) Hej och välkommen in i värmen.... Blev genast intresserad och sitter och lyssnar på dina spår... Tycker du spänner brett i registret, skön och behaglig ton, tonsäker? tror jag. Men som sagt intresserad... Kolla gärna in på sidan i länken underhär och säg vad du tycker..Om det kan vara något...Låt dig inte skrämmas av skillnaderna i spåren. Jag är öppen för det mesta.. Redigerat 20 juni 2006 av Twilight_Zound
D from Pocketwaves (oregistrerad) Postat 4 augusti 2006 Postat 4 augusti 2006 Hej Lisa! Jag söker ibland sång till några av mina produktioner och jobbar över nätet. Har fått en hel del tryck på mig nu men titta gärna på några sounds på min site och hör av dig om intresserad du ser min adress på siten ok D pocketwaves.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.