Morre Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra så fort man klagar på att reason låter skit fast det vore kul om dom kunde släppa sina synthar m.m som vst pluggar så klipper dom trådarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio är köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det är min smak. Buuuuuuu 😎
isotone Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 STOP! Gör om, gör rätt... och börja med att forma en mening som går att läsa. Och sluta skriv idiotinlägg! 😕
Eliasson Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Morre baby, Det händer ju liksom inget för att du gnäller här, hör av dig till de som gör Reason istället om du har synpunkter. Och vårda språket,ffs. Och reason låter skit? Hört talas om SBS?
Vallhagen Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Studio är köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det är min smak. Kära vän, lek troll i OT-avdelningen.
Micke H Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag skulle nog tro att det är lika lätt (svårt) att göra en låt i Reason som i något annat program.
ThomasJ Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Det är nog snarare skit BAKOM spakarna... 😕 är nog som du säger SBS
Björn Olsberg Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 (redigerat) Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra så fort man klagar på att reason låter skit fast det vore kul om dom kunde släppa sina synthar m.m som vst pluggar så klipper dom trådarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio är köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det är min smak. Buuuuuuu 🙂 Morre, om du läser Forumregel 1 som du godkände vid registreringen så tror jag du förstår min reaktion i din förra tråd. Studio Forum har från början varit - och ska förbli - ett forum som baseras på fakta, inte spekulation eller hejvilda uttalanden. Dessa riskeras att misstolkas av andra medlemmar - vi kar kort och gott för många högljudda i branschen vars tyckanden utan grund lätt övergår till en allmän uppfattning, och det vill vi inte vara en del av. I just denna tråd var det visserligen inte så troligt att just misstolkning av det slaget skulle kunna ske. 🙁 Kort och gott, jag rekommenderar en genomläsning av Forumreglerna. EDIT: Du får säga vad du vill på forumet, så länge det håller sig inom lagen och med tillägget att lösryckta påståenden måste underbyggas. Tråden är förresten inte klippt, den flyttades till "Utanför ämnet". Redigerat 15 juni 2006 av Olsberg
Nexustwins Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra så fort man klagar på att reason låter skit fast det vore kul om dom kunde släppa sina synthar m.m som vst pluggar så klipper dom trådarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio är köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det är min smak. Buuuuuuu 🙂 Morre, om du läser Forumregel 1 som du godkände vid registreringen så tror jag du förstår min reaktion i din förra tråd. Studio Forum har från början varit - och ska förbli - ett forum som baseras på fakta, inte spekulation eller hejvilda uttalanden. Dessa riskeras att misstolkas av andra medlemmar - vi kar kort och gott för många högljudda i branschen vars tyckanden utan grund lätt övergår till en allmän uppfattning, och det vill vi inte vara en del av. I just denna tråd var det visserligen inte så troligt att just misstolkning av det slaget skulle kunna ske. 🙁 Kort och gott, jag rekommenderar en genomläsning av Forumreglerna. EDIT: Du får säga vad du vill på forumet, så länge det håller sig inom lagen och med tillägget att lösryckta påståenden måste underbyggas. Tråden är förresten inte klippt, den flyttades till "Utanför ämnet". Bra talat Olsberg 🙁...
Coffeemidget Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Lägg till §## Trafik från whoa.nu undanbedes, gå och textbattla med kidzen som hänger utan för snabbköpet med boombox å basketboll istället.
Itzhak Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra så fort man klagar på att reason låter skit fast det vore kul om dom kunde släppa sina synthar m.m som vst pluggar så klipper dom trådarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio är köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det är min smak. Buuuuuuu 😆 skriv först -knarka sen.
djonas Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra så fort man klagar på att reason låter skit fast det vore kul om dom kunde släppa sina synthar m.m som vst pluggar så klipper dom trådarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio är köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det är min smak. Buuuuuuu 😛 skriv först -knarka sen. 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Lägg till §## Trafik från whoa.nu undanbedes, gå och textbattla med kidzen som hänger utan för snabbköpet med boombox å basketboll istället. Word. Jag säger inget mer. Neko säger att jag måste hålla mig på mattan, så det är bäst att jag gör det...
android Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Är det ingen här som hört uttrycket: "Don't feed the troll!" 😆😛
Fridh Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Rolling Stones måste ha köpt Gitarr. För Gitarr låter skit. Släpp Gitarr som plugg. Fotnot: PF kan inte spela tocken Gitarr. 😛
Coffeemidget Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Är det ingen här som hört uttrycket: "Don't feed the troll!" 🙂😉 Passivitet och neutralitet är nog nästan värre. Med lite tur kanske Morre lär sig att elegant framtoning danar för progressiv debatt... Feedback från trollhättan... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.