Jump to content
Annons

Reason suger gissa vilket program.


Morre

Recommended Posts

Annons
Har alldrig tyckt om Reason mixade i hopp den här låten.

I vilket program gissa ?

Cubase

Sonar

Pro Tools

FL Studio

Ableton Live

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=347208

Låt Show Me Your Love

klicka på play hi-fi

Troll!

Fast det är väldigt intressant att se hur många som går igång på ett "sånt här" inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

i o f s så är detta en off-topic råd.

men.

nu tycker jag att det blir lite väl personligt, alltid trist när man diskuterar en persons tillkortakommanden.

även om jag anser att det första inlägget är ett Troll-inlägg så anser jag inte att det är ok att dissa någon för ens dåligt grammatik (jaja jag vet, men jag är invandrare, jag har rätt att skriva taskiga svenskat. det har de på Gringo sagt), jag menar vi är musiker inte svensklärararat!

När jag nu läser texten på Morres hemsida så tycker jag att hans sätt att skriva är faktiskt kongenialt! I stil med All Your Bases Belong To Us. Det är fel grammatiskt, det är som att läsa en japansk automatöversättning och det får en att stanna upp och säga va f-n!

"Musical style he like the do is just anyone that's funn", det är faktiskt snudd på genialt! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Morre;

Vilken sequenser använder du?

den bästa så klart 😎😲

😮

OMFG! 😮

är det ngn ultradundermegamulit-sequencer?? 😮

edit: i just wanna know!!! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Morre hade en hemsida också 😆

http://www.marteneliasson.tk/

Musical style he like the do is just anyone that's funn to make but most often its dance style on it.

Ojdå. Jag undrar om bilden verkligen stämmer... mtp på både skrivsättet och musikstilen. 😲

Jodå, Morre har lagt upp samma låt och en liknande bild på Audiostreet också.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Hahaha...

Fruktansvärt dåligt val av låt om ditt syfte med hela tråden var att bevisa vad mycket bättre musik man kan producera i andra program en Reason.

By the way. Jag använder Reason i dagsläget. Vilket program tycker du att jag borde byta till? Du verkar ju ha koll på det här med musik!

... ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...