Morre Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Inte helt klar men man hör att det är en viss hock i den spel stilen. http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=347208 Låt Show Me Your Love klicka på play hi-fi
Björn Olsberg Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Läs de nitade trådarna under avdelningen Demoinspelningar och följ mallen för hur demopostningar ska göras.
Linus Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Låter tunnt. Det finns inte nån bas i låten, förutom bastrumman. Intetsägande repetiv låt.
isotone Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 I vilket program har du gjort låten? Det låter lite Reason tycker jag. 😕
chrickon Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Det här kan jag inte mycket om men jag skulle önska att det hände lite mera tycker det blir lite enformigt, men som sagt kan inte den här påsen 😆
Morre Postat 16 juni 2006 Trådstartare Postat 16 juni 2006 Läs de nitade trådarna under avdelningen Demoinspelningar och följ mallen för hur demopostningar ska göras. Jag är lite ny här vet inte rtiktigt hur reglerna är men jag tycker musik är kul så det är väl bara ladda up en mix och dela med sig av det lilla man kan och få råd av mer erfarna musiker. Eller 😎
Twilight_Zound Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 (redigerat) Jag är lite ny här vet inte rtiktigt hur reglerna är men jag tycker musik är kul så det är väl bara ladda up en mix och dela med sig av det lilla man kan och få råd av mer erfarna musiker.Eller 😕 Det är helt rätt, så länge du följer regler/rutiner för demos... Är väl inte så svårt LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Bara klippa och klistra..... 😉 Redigerat 16 juni 2006 av Twilight_Zound
Björn Olsberg Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Läs de nitade trådarna under avdelningen Demoinspelningar och följ mallen för hur demopostningar ska göras. Jag är lite ny här vet inte rtiktigt hur reglerna är men jag tycker musik är kul så det är väl bara ladda up en mix och dela med sig av det lilla man kan och få råd av mer erfarna musiker. Eller Vi är alla nya vid ett eller annat tillfälle, det var därför jag pekade dig till reglerna inför framtida demopostningar. Nu låter vi tråden återgå till ämnet 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.