newform Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 (redigerat) Lite gamla alster på beställning LÅTNAMN: Pingolo, The Tiny Grand, Ladiuso ARTIST/GRUPP: Ototou GENRE: Psykadelisk Ambient/World LÅTLÄNGD: Helt OK KOMPOSITÖR: Newform PRODUCENT: Newform INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: Helt OK det med STATUS: mixningen behöver putsas lite, ingen har ett vettigt slut. Dvs ofärdiga 😉 LÄNKAR: http://www.esnips.com/web/newformmusic klicka på låtlänken sen tryck Download File Redigerat 17 juni 2006 av newform
equality Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hallåj alla! Lyssna på detta! Har ju hört detta förut och tycker det är skitbra, borde få mer uppmärksamhet! Min personliga favorit är pingolo. Görhärlig takt på denna och instrumenten valda med största omsorg. Synthpartiet från 03.25 jajjemän! Men nu gäller fotboll hela kvällen! Mors!
Daiyn Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 låtarna som ligger på kitti.mine.nu verkar inte funka 😆 fixa så jag kan njuta av din musik!!!
newform Postat 16 juni 2006 Trådstartare Postat 16 juni 2006 låtarna som ligger på kitti.mine.nu verkar inte funka 😠fixa så jag kan njuta av din musik!!! det ska funka nu ! 😉 det e servern som den ligger på, den verkar vara lite ostabil
ThomasJ Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 låtarna som ligger på kitti.mine.nu verkar inte funka 🙂fixa så jag kan njuta av din musik!!! det ska funka nu ! 🙂 det e servern som den ligger på, den verkar vara lite ostabil funkar inte för mig heller... Men OTOTU var ju hur skön som hellst
newform Postat 17 juni 2006 Trådstartare Postat 17 juni 2006 (redigerat) okej det funkade inte för mig heller haha. nu finns det en ny länk där ska det satan funka. Redigerat 17 juni 2006 av newform
karl Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Puh på tiden att det funkar... 😄 nepp...det funkar inte alls... 🙁
newform Postat 18 juni 2006 Trådstartare Postat 18 juni 2006 det gör det för mig iaf, oavsett va ni tycker om låtarna skriv om det funkar för er eller inte. satan vilket jävla krångel!
equality Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Newform, lägg upp låtarna en och en på studios server som bevisligen funkar dygnet runt utom för dem som har Norton 2004. Konvertera ner dom om filerna är för stora (max 6,35 MB). Separat tråd för varje låt och vänta en vecka mellan varje låt. Tillströmningen av nya låtar är nämligen stor och ökar hela tiden. Dina alster riskerar att drunkna i allt annat vilket vore synd tycker jag.
karl Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 det gör det för mig iaf, oavsett va ni tycker om låtarna skriv om det funkar för er eller inte. satan vilket jävla krångel! Jag skriver gladerligen ...bara jag hört något...det känns fel att recensera in blanco 😱😎
Daiyn Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag kan lyssna på dina låtar nu och jag tycker dom e skitbra 😄 Mkt roliga att lyssna på Kan inte komma med någon kritik alls.. 🙂 Keep up the good work! ^^ Föresten, får man fråga vilket/vilka program du använder? 😠
newform Postat 21 juni 2006 Trådstartare Postat 21 juni 2006 Jag kan lyssna på dina låtar nu och jag tycker dom e skitbra 😄 Mkt roliga att lyssna på Kan inte komma med någon kritik alls.. 😛 Keep up the good work! ^^ Föresten, får man fråga vilket/vilka program du använder? 🙂 tack 😛 javisst, jobbar med logic, reason, (och melodyne & soundforge).. i vissa låtar har jag gjort nån jävla loop i fruityloops men inget critical direkt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.