Jump to content
Annons

800 inlägg..


Nexustwins

Recommended Posts

Annons
Såvitt jag ser, är du 801 inlägg gammal. 😄

Men är det inte vid 1500 inlägg man får välja? Vid 1000 får man väl veteranstatus? 😕

jasså? Det var nått nytt för mig.. Det där med 801 har jag redan skrivit i en anna tråd...

Link to comment
Dela på andra sajter

Najs!

Men jag vill minnas att det är vid 1500 inlägg som man får skriva "vad man är". 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inläggen består av:

1. Tjenare/välkommen.

2. Tycker jag också/ inte jag

3. Förra inlägget var roligt

4. Florian är en idiot/bäst i stan

5. Jag har också ett Creative ljudkort som jag inte vet hur man använder

vad är det då för mening med att ha många inlägg? 😄 (Som motexempel kan man kolla på Trombonisten och Vogel som varit med i hundra år men har väldigt få inlägg. Och oftast väldigt relevanta. Dessutom tror jag Gunnar är och svamlar i andra forum runt världen också...)

Jajamensan Claes, jag tror du är den störste svamlaren här! 😄 (Skall komma och besöka dig så snart som möjligt! Fick mailet.)

MEN, jag vill inte att folk slutar svamla här (bara för att jag inte gör det tllräckligt). Det finns alldeles för mycket forum med för lite svammel och trams, vilket gör att forumet stelnar och det bara blir halvexperter och helexperter som postar. Ingen vanlig dödlig vågar till slut fråga något alls!

SVAMMEL ON, FOLKS! (och nu gick min svammel-mätare upp med en post till! Hurra!) 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...