Gäst Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 (redigerat) Här kommer en låt inspelad hemma hos mig. Har experimenterat en del. Trummorna spelas av groove agent programmet vilket jag inte har rattat så mycket med. Bättre ljud än så tycker jag det är svårt att få med de prylar jag har. Om nån hör nånting i mixningen som borde ändras så vore jag tacksam för era åsikter. LÅTNAMN: Han som hellre sjöng ARTIST/GRUPP: Kim Ekwall GENRE: Visrock kanske... LÅTLÄNGD: 4.13 KOMPOSITÖR: Kim Ekwall PRODUCENT: Kim Ekwall EV. MEDVERKANDE: Erik L spelar bas och munspel. INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,87mb STATUS: Kommer att greja med den om ett bra tag är lite less på den för tillfället 09___han_som_hellre_sj_ng.mp3 Redigerat 17 juni 2006 av Gäst
bloke Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 har jag bomull i öronen...nee skulle inte tro, men det låter så.
Gäst Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Om du inte kan komma med konstruktiv kritik behöver du inte svara.
dancedancedance Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Det han försökte säga är nog att det är burkigt. öka diskanten på sången och gitarrerna. att stämma (och eventuellt intonera) gitarren kan också va en tanke.
Gäst Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Tack för hjälpen, ska pröva att höja diskanten. Det är just intoneringen som är problemet, handlar lite om slöhet. Så är det ju en ibanezgitarr också.
Harmonica mike Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 hej kimme. Kolla längst upp reglerna för hur man lägger upp låtarna på demosidan.Det är alltid trevligare att kommentera när "man vet lite mer".. så du får inga kommentarer nu - fixa ovanstående så återkommer jag! Mvh Harmonica mike
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.