SMT Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Tjenare! Spelade in en demo för bandet Snakestate. Alltid kul o lärolikt att få feedback. So, bring it on!!!! http://web.telia.com/~u93800815/Snakestate...20Hellbound.wma
ThomasJ Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 (redigerat) Tjena och välkommen ta gärna en titt : HÄR så blir din din post rätt o riktig Inte min musik igentligen men dett låter rätt skönt. Röj som bara fan.. Skön låt som skulle passa nere vid vattnet efter ett pat stadiga groggar Redigerat 14 juni 2006 av Lådan
Hellpig Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 (redigerat) Trummorna har ett skönt ljud! Gitarrerna låter lite väl surriga för mig men det är inte ett dåligt-dåligt sound. Påminner mig lite om Entombed på "Ride..."-plattan. Sången, för mig, går fetbort. Annars är det en ganska juste låt, lovande. Här tänkte jag skriva något om vad någon annan snart kommer att påpeka vad det gäller forumets regler för demos. Men det gör jag inte! 😕 Edit: Beat me to it! 😱 Edit2: Tillägg om gitarrerna, det är ett j-t coolt/kul riff under refrängen!! Redigerat 14 juni 2006 av Hellpig
SMT Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 Coolt! Sorry förresten för att jag inte lade den upp by the book. Jag var väl lite för hastig där... Men slänger jag upp fler låtar så gör jag det rätt. Jo, håller med att gitarrerna är lite för "vassa". Men bandet hade sånna j**la JJLab lådor, och dom låter skummt som faen. Hur man än gröper o gröper så låter dom....skumma.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.