Jump to content
Annons

Musiker finnes.


Fred

Recommended Posts

Hej, jag finns till hjälp om någon skulle behöva lite olika instrumentpålägg. Jag jobbar helst över internet då det är oftast det smidigaste sättet att jobba när man gör hårddiskinspelning. Eftersom mitt mål är att jobba inom filmmusiken så håller jag på att arbeta upp en bred kännedom om olika musikstilar såsom blues, pop, och lite andra genrer.

Mina huvudinstrument är klaviatur, vanligt gitarrspel och slide-spel i olika öppna stämningar. Tyvärr har jag inget referensmtrl att länka till härifrån men det vore gott om jag skulle kunna hjälpa till med några pålägg för att få visa vad jag går för. Referensmtrl är på gång att skickas upp till en hemsida.

Här kommer en liten programuppsättning som jag jobbar i:

Cubase SX 3

Native-familjen.

Reaktor 5

Kontakt 2

Elektrik Piano

B4 II

Guitar Rig 2

Vocator

Intakt

Kompakt

Arturia Brass

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du skulle möjligtvis inte vara intresserad av att slänga på ett gitarrsolo på min å brorsans demo? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, det låter intressant. Pratar vi kostnadsfritt alltså? Jag har en låt på gång där jag skulle behöva akustisk gitarr såsmåningom, kan du isåfall spela exakt efter tabs, om du får höra en fulvariant med mjukvarugitarr?

Det är itne riktigt aktuellt än men skulle vara skitbra så småningom, om några veckor. Hur spelar du in, stereo?

EDIT: För förtydligande, detta var till Fred, inte till iHz. :rolleyes:

Redigerat av tbruce
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ni som vill att jag skall göra ett instrumentpålägg kan maila mp3-låtar till till följande e-mailadress: bigfredsmusic@hotmail.com

Som sagt var så håller jag på att lägga upp en del refrensmtrl på en hemsida som är på gång.

Jag skräddasyr pålägget så att det blir en bra helhet.

När det gäller den ekonomiska biten så kommer jag att vara gratis i början tills det blir en stor efterfråga och då kommer jag att höja priset.

Varmt välkomna med er musik till min studio på internet.

Fred

Redigerat av Fred
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...