Lonian Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Far away from earth ARTIST/GRUPP: Dead zombie GENRE: pop ? elektroniskt mojs LÅTLÄNGD: 2:39 KOMPOSITÖR: John Israelsson PRODUCENT: John Israelsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Inte klar ännu, Skall fixa in sången senare. Ja0 jag gillar ljudet i den här låten. Något får det att låta popigt, antar att det är trummorna? 2006_Far_away_from_earth.mp3 Redigerat 16 juni 2006 av Lonian
Lonian Postat 16 juni 2006 Trådstartare Postat 16 juni 2006 Sådär, nu är den uppdaterad med en sångtext. Kom inte på annat än distad röst =/
quizz_kid Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 tycker om genren, och låten är bra... tycker den fugerar bättre intr. dock. kanske är genren. gillar inte riktigt hur den slutar, det blir lite för abrupt. poppigt tycker jag inte det låter, men det är väl soundet. hur som helst, jag får starka mega man 2 vibbar och det är aldrig fel.
Luke Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Cool låt:D Man får en retro feeling av gamla nes spel (nintendo 8-bit). Synd att du inte gjorde den här låten för ca 15 år sen då hade den säkert varit med i något TV spel 😄 Avslutet var lite skumt och lite PANG slut. DEt hade varit bättre om du hade dragit ut på sista tonen etc. Annars var det en skön låt.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 16 juni 2006 Postat 16 juni 2006 Det låter lite underground det här lite mix av the Cure/Kraftwerk och nån slags disco mer än dataspel. Men visst ska du ha riktig sång pån det kommer att bli hur coolt som helst, pån igen bara bra låt. Slutet måste fixas oxå men sen jäklar i det blir den riktigt bra. Göran
Lonian Postat 17 juni 2006 Trådstartare Postat 17 juni 2006 🙂 Tackar . jo håller med om slutet, skall titta närmre på det. Kikar in din hemsida nu också Andreas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.