marc Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 nu har jag hittat hit.. đ Jag proddar musik som alla andra hĂ€r typ.. jag gillar lite allt möjligt i musik vĂ€g.
Overkill Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 Trevligt! Hoppas du fĂ„r det mysigt! SNart kommer Linus som Ă€r lite sur och sĂ€ger att du inte fĂ„r ha fötterna pĂ„ bordet, men dte Ă€r okej đđ
Cloudsurfer Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 yao, vĂ€lkommen hit đ Men en lite mer detaljerad presentation av dig sjĂ€lv hade ju vart kanon đ
marc Postat 13 juni 2006 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2006 yao, vĂ€lkommen hit đź Men en lite mer detaljerad presentation av dig sjĂ€lv hade ju vart kanon đź ah sorry... det Ă€r sĂ„ jĂ€kla trist att skriva om sig sjĂ€lv dock. Jag arbetar som producent i allafall sedan 90 talet och Ă€r jĂ€kligt kritisk sĂ„ det ska bli kul att ge mig in i demo trĂ€sket hĂ€r pĂ„ forumet nĂ„gon dag.
surikatmamma Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 Ser fram emot dina sĂ„gningar! Folk Ă€r pĂ„ tok för snĂ€lla hĂ€r. đź
Linus Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 VĂ€lkommen hit! đ Och fint att demoforumet lockar, jag tror avdelningen kan behöva en frĂ€sch flĂ€kt och fler/nya öron. đ
FredrikMikaelsson Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 trevligt, om du nu Ă€r som alla oss andra sĂ„ sitter du assĂ„ o glor pĂ„ en dataskĂ€rm alla timmar som Ă€r möjligt pĂ„ dygnet đđ±
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.