YellowStudio Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 (redigerat) Hej alla studiovänner. Jag behöver hjälp med körpålägg. Jag har tänkt att alla som vill och har lust kan sjunga in denna lilla snutt och hjälpa mig med min låt. Sjung den som den är eller lägg en stämma. Jag hoppas få ihop riktigt många röster. Jag har tänkt mig en jättekör.Givetvis kommer jag att lägga ut den på demoinspelningar när den är klar. Det ligger en mp3 fil här som heter Yo yo. Maila sedan ert bidrag till mig som audio eller mp3 fil. Jag hoppas att ni tycker det är lite kul och vill bidra med er stämma. Text: We gotta yo yo we gotta rap rap we gotta fill the gap with some rap MVH Lindpop stephan@lindpop.com Låtlänk Redigerat 14 juni 2006 av Lindpop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 En tråd räcker. Och behöver du ladda upp filer så lägger du dem enklast under: uppladdade filer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
YellowStudio Postat 13 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2006 Tack Neko! Jag visste inte hur jag skulle göra när jag inte kunde ladda upp en fil här. Nu ligger den i uppladdade filer. MVH Lindpop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Länka filen till denna tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
YellowStudio Postat 14 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 14 juni 2006 Tack Zyan! Nu finns låtlänken i första inlägget. MVh Lindpop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.