iHz Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 (redigerat) Är du för eller emot ett mer internt köp/sälj-forum, endast för medlemmar? Skriv JA om du är för Skriv NEJ om du är emot Redigerat 13 juni 2006 av iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grebdnull Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag är för men skulle du orka göra om denna undersökning och lägga den under Gallup istället? Jag tror att det blir enklare då. Eller? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Håller med ovanstående talare, gör en gallup. För något bättre än Vendolin i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag är emot. Jag tror att första sidan skulle bli full av bumpade köp och sälj trådar. Men om dom inte syntes på första sidan så skulle det kunna va en tanke. Men det finns ju redan flera dedikerade köp och sälj ställen vi skulle kunna anama. T ex Vendolin, Diskant & Pro audio market Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Emot. Forumet är tillräckligt skräpigt redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Ska du göra en gallup, gör det under den forumdelen. Det kan dock ta tid innan den godkänns av admin (Olsberg och CO). För att inte göra massa halvgallupar överallt så stänger jag tråden av rent ordningsmässiga skäl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts