Jump to content
Annons

betyg  

2 röster

1. 1. betyg

• 1 ja va ska man säga...
      0
    • 2 inte sådär jättebra.
      2
    • 3 njaa jag står ut iallafall.
      0
    • 4 det låter ju helt ok.
      0
    • 5 gu va bra!
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Låten heter stand up for yourself och handlar om att ta för sig lite mer här i livet. Jag tror man kan säga att det är en typisk poplåt. Låtlängd: 3.40. Jag heter Kim och skrev den här låten för ett par år sedan men den har legat på is ett tag pga att jag inte hittade någon tjej som kunde sjunga in stämmorna. Hon som sjunger dem nu heter Katrien. Låten är inspelad hos en gammal arbetskamrat Johan F. Han har även varit vänlig att spela trummor och synth (synthen hörs dock inte så mycket). Efteråt har jag importerat låten hemma hos mig för att kunna spela in stämmorna. Tror inte att det märks så mycket. Lr? Demon är färdig, men jag hör gärna synpunkter ändå. Tyvärr kan jag inte ändra på något förutom stämman, då den ursprungliga demons filer är ett minne blott. Är mer intresserad av synpunkter på låten (arrangemang, melodi osv.) än på själva ljudkvalitén.

Kim

kimlal04@student.umu.se

04_Sp_r_4.mp3

Redigerat av Gäst
Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

det är kanske en del av problemet, vem vet. jag röstar tomt i varje fall!

Postat
och var är låten?

nu finns låten!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.