Oakmeal Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 (redigerat) LÅTNAMN: The Lazy Child ARTIST/GRUPP: Oakmeal GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 3,19 KOMPOSITÖR: Andreas Hallenberg INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 7,67 STATUS: Skiss/Färdig demo? LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Kommentarer angående ljudet och låten uppskattas som fan! Redigerat 13 juni 2006 av Oakmeal
Oakmeal Postat 13 juni 2006 Trådstartare Postat 13 juni 2006 (redigerat) Ser att mitt inlägg har en hel del visningar men inte en enda kommentar. Funkar inte låtlänken eller? Vill gärna veta det i så fall då jag tidigare har haft lite problem med hemsidan där låten är upplagd. Redigerat 13 juni 2006 av Oakmeal
dede Postat 13 juni 2006 Postat 13 juni 2006 Svensk progg översatt till engelska (Contact å sånt)? Finns ju idéer att jobba med. Ganska mycket återstår.
Oakmeal Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 Svensk progg översatt till engelska (Contact å sånt)?Finns ju idéer att jobba med. Ganska mycket återstår. Har inte lyssnat så mycket på svensk progg, eller progg överhuvudtaget. Men det är möjligt. Är Contact ett band eller? Får kolla upp dom i så fall. Vad är det som återstår då? Mer konkreta förslag på förändringar vill jag gärna ha!
Grannen Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 God ide´men den panorerade sången blir jag sjuk av...! Rätt kul låt annars men centrera sången, please! 😉
Oakmeal Postat 14 juni 2006 Trådstartare Postat 14 juni 2006 God ide´men den panorerade sången blir jag sjuk av...! Rätt kul låt annars men centrera sången, please! 😉 Det kanske inte lät så coolt ändå, hehe. Ska fixa det! Tack för inlägget!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.