Jump to content
Annons

En dag i musiks liv


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Fan Roffe. Nu e jag förvirrad. Igen.

Jag tyckte först du skrev "krubba" lite med oss, så jag tolkade det som en inbjudan till dig och din respektive. Såg framför mig hur du, jag och musik - med (edit: eventuella) respektive - sitter o käkar, dricker gott, snackar musik, :musik, poltergiestrar, meningen med livet och allt annat vi inte förstår. En rätt kul bild faktiskt. På ett positivt sätt. 🙂

Sen såg jag att det stod "kubba" och då tänkte jag att du nog fan menade att vi skulle komma upp till Studio IRL:en och träffas där (nästa helg?!). Det återväckte samma planeringstankar som jag haft några gånger de senaste veckorna; hur ska jag fixa så att jag och Stina kan åka upp och göra nåt i Sthlm tillsammans på fredagen och sen egna grejor på lördagen (när det är IRL). Jag kopplade inte att IRL:en faktiskt är denna helgen.

Sen samtidigt som jag läser ditt inlägg chattar jag med djonas och frågar om han ska upp till IRL:en nästa helg. Hans svar blir "Midsommarhelgen??". Nu är jag ställd. "Va-i-helvete, är IRL:en på Midsommarhelgen?????"

Snabbt inser jag att det kan den ju faktiskt inte vara. Och djonas bekräftar. Nääästan lika snabbt inser jag att du menade alltså kubba, och inte krubba, fast du menade inte på IRL:en, utan på Midsommarhelgen. Right?

Du bjuder alltså hem studionöööööööööööööördar till dig på midsommarafton? Vafaaaaaaan.. hahahahaha.... har du iiiiiiinget bättre för dig?!?!?! Hahahahaar du inga riiiiktliga vänner?!? Hihihihi. 😆

Jag tackar ja. 😛

Nämenskämtosidova. Det hade varit kul. Framförallt hade det känts som man slått ett slag för godhet och omtanke här i världen. Och för :musik. Tror han förtjänar det mer än vi anar. Och jag förstår klockrent din känsla och omtanke, Roffe. Tro mig.

Så... ehhrmm... ska jag lägga fram förslaget för min sambo? 🙂

edit2 (jaa, det finns faktiskt en edit1 ovan): ehh... hehe... det är lite av "finn fem fel" ovan.. logiken skiter sig på sina ställen... skyller på rödtjuten... och just därför pallar jag inte göra nåt åt det heller...  😳

edit3: fuck va mycket jag blajjat...  😱

😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Åh herregud vad jag rör ihop saker och ting.

Midsommar, den helgen hade jag glömt bort. IRL:en är alltså helgen efter!?

Det är den jag menar.

Ta med dig Stina och kom upp naturligtvis. På IRLen.

Och Musik naturligtvis, fast han kanske inte bor i Lund?

VAR BOR DU MUSIK????

Men jag har ju ungarna med mig och jag vet att du har en lätt släng av allergi.

Men får du träffa mina välartade små telningar så är det inga problem, har militärisk disciplin på de små liven, du har väl sett Sound of music? I'm captain von Trapp.....öh not. Men kom iallafall. Du kan ju alltid gå undan när ögonen börjar klia. Eller så låser jag in dem i en förvaringsbox på centralen?

(Den stora naturligtvis för jag är ingen jädra barnaplågare)

Jamen det här börjar ju låta som en riktigt bra idé?

Musik, känns det inte som att du behöver ett miljöombyte för ett slag?

/von Trapp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Tack för era inlägg.

Valdez, att skriva en bok är det jag håller på med när orken tillåter. Det är en rysarsamling som faktiskt går bra. Vet inte vad den ska heta. Kanske "Lampfoten och andra rysare" eller "25 rysare". Tyvärr blir en del av materialet självupplevt nu. Jag har tidigare skrivit en halvfärdig bok, men den orkar jag nog inte återuppta.

Roffe. Inflammerade luftrör, de växer igen. Leder till att luften inte kommer ut. När den inte kommer ut måste den ta vägen nån annanstans. Då går den inåt och pajar alveolerna. På så sätt uppstår lungemfysem. Även abnorm okontrollerad ökning av slemproducerande spottkörtlar. Delar av detta slemöverskott kväver alveolerna.

Kricke. Även om jag blev miljonär så skulle jag inte kunna köpa mig ett nytt liv. En lungtransplantion skulle jag kunna betala privat. Då får jag enligt expertisen garanterat 1-2 år extra livslängd. En del kan dock leva ännu längre med andras begagnade lungor. Jag kommer aldrig nå fasen kolli vid maskin.

:musik

Sorry, måste ha missuppfattat ditt originalinlägg och/eller jag missade den kanske viktigaste detaljen, pga alla omkringliggande otursdetaljer; att du inte har många dagar kvar att leva?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nja, år. Inom nån vecka vet jag mer "exakt", för då är det återbesök och då har de räknat ut vissa grafer.

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...